Hakutulokset

1. A

TALVI-KEVÄTVAUVASTA 2009 HAAVEILEVAT

:wave: eilen tuli tikkuun kontrolliviivan kanssa lähes yhtä vahva viiva. Saa nähdä joko tänään sitten on haalistumaan päin vai vahvistuuko vielä. Peittoja on koitettu heilutella, toivottavasti rittävästi ja oikealla ajoituksella :D Nyt sitten vaan jännäilemään!
  2. A

Negapahoitteluja :hug: Hunaja: Voihon se gynekin olla väärässä. Nyt olisi kuitenkin aika varhaista sanoa mitään. PäivikkiV:lle varovaiset onnittelut! Minä olen täälä ihan innoissani! Ovistestissä näkyi haalea viiva, uskomatonta miten mokomasta voikaan innostua! Toivottavasti se on...
  3. A

Onnea Johjo! Aloitin oviksen tikuttelun perjantaina ja vielä ei mitään ole näkynyt. Halusin kuitenkin varmistua, ettei ovis ole tosi aikainen ja itse uskoisin, että ylihuomenna alkaisi näkyäkin jotain. Luulen kuitenkin, että tämä on ensimmäinen ja viimeinen kierto, jossa ovista näin tarkaan...
  4. A

Täälä ei mitään kummempia. Ovistikut tuli postissa, ja ajattelin jo huomenna alkaa tikuttelemaan (ihan harjoitukseksi :laugh: ) Iltaisin on vähän harmistunut olo, mutta päivisin pystyy ajattelemaan positiivisemmin. Keskiverrosti siis ihan hyvät fiilikset. Pontta vauva haaveisiin antaa...
  5. A

Hei vaan taas! Täälä porskutellaan innolla kohti uutta yritystä, kun tuo tätsykkä häipyisi kuvioista! Päätin nyt sitten seuraavasta kierrosta yrittää bongata oviksen ja tilasin kotitesti.fistä 14 ovistestiä ja viisi 10mlU/ml raskaustestiä sisältävän paketin. Ovat ne niin tosi paljon...
  6. A

kp 1, kierrolle jäi pituutta 24 päivää ja yk on nyt sitten 3. Pari päivää jo tuhrutteli, mutta tänään vasta löysi täti tiensä perille. Kummaliset menkat muutenkin, yhtään en ole ollut kipea (ei valittamista :D ) , kun normaalisti olen pari ensimmäistä päivää ihan kipparassa lattialla. ja kun...
  7. A

Hei vaan! Täällä täti kumittelee.Vessapaperiin jää verestävää limaa, tai sittem ei jää mitään. Ja ala selkää särkee ihan hemmetin kovaa! Kieltämättä tosi epätyypilliset tätioireet minulle, mutta uskoisin kuitenkin, että siitä tässä on kyse! Eiköhän se huomisen aikana selviä. Pettymys on...
  8. A

Hunaja: kiitos vaan, eivät vaan taida olla tarpeen :( Kumma kohtaus sinulla!!! Täälä tosiaan näyttää siltä, että huomenna pärähtää tätsy paikalle, on laittanut jo etujoukkoja matkaan. Ja minä kun jo ajattelin, että kierto olisi jo asettunut. :ashamed:
  9. A

PäivikkiV: Jälleen kerran meillä on sama ongelma :laugh: Minulle hyökkäsi myös nuvaringin lopettamisen jälkeen akne hartioihin ja olkapäille. Nyt sitten jatkuvaa tököttien kanssa sähläämistä, että edes jotenkin saisi itsensä sellaiseen kuntoon, että viitsii itseään esitellä ilman hihoja :(...
  10. A

Heihei vaan! Olen tänään kuullut hyviä uutisia vauvarintamalta, en tosin omalta kohdalta, mutta suvusta kuitenkin :) Toivottavasti olisi tarttuvia tuulia :D Viikon päästä ollaan viisaampia. Toivottavasti "osumia" on saatu. Tänään on tarkoitus juhlia vappua iltavuoron merkeissä.Päätettiin...
  11. A

PäivikkiV: Mulla on vähän sama ongelma vaivan. Olen ihan hirmuinen kontrollifriikki ja yritän kontrolloida ihan tahtomattani tätä raksausprojektiakin. Koko ajan tunkee mieleen, että jos nyt tästä kierrosta tulen raskaaksi niin sitten silloin niin ja tällöin näin. Sitten kun ei tärppääkään niin...
  12. A

Moi vaan! Ja tervetuloa kaikille uusille kuumeilijoille! Ihanaa saada täydennysjoukkoja, kun täälä ketjussa näyttää plussatuulet puhaltavan tosi vikkelästi. Toivottavasti ovat tarttuvaa mallia :D Nyt on ihan pikkuisen vähemmän pessimistinen olo :) Nyt on meniellään se kaikista tympein...
  13. A

Onnea vaan kaikille plussanneille! Eihän meitä ole täälä enää kohta ketään :'( yksin saan täällä pitää ketjua hengissä, kun kaikki livahtaa plussanneiden puolelle. (.) ei mitään kummallista, viikon päästä saa sitten ruveta jännäilemään, kunhan ensin pääsee eroon pessimistisyydestään. Ja...
  14. A

Tyty86: :hug: Elinamaria: ONNEA!!! Täälähän tippuu plussia ihan hirmuista kyytiä! Kertokaas nyt ihmeessä millä metodeilla onnistutte :D Täällä ollaan aika varmoja, että ei tule tärppiä tästä kierrosta.:'( On jäänyt tuo puputtelu sen verran vähälle, kun tuntuu, että molemmat on koko...
  15. A

Onnittelut plussasta Vauvahaaveita! ihanaa, että heti ruvettiin saamaan plussia noin reippaasti! Toivottavasti se on tarttuvaa :D (.) täällä kovasti toivotaan, että ajoitukset olisi osuneet kohdilleen. kp 14 pitäisi olla laskennallisesti ovis päivä, mutta uskoisin bonganneeni suunnilleen...
  16. A

Missä muuten menee Hunaja?
  17. A

Hei! Onnea vaan kaikille plussaneille! :D Koskas Ouska testailee? hymy83:Ikävää,että nega tuli, kannattaa kuitenkin malttaa mielensä ja odotella sitä tätiä, voihan se sittenkin olla! Toivottavasti kihlautuminen jaksaa piristää! Meillä olisi nyt sitten taas ahkerat yritykset edessä :D...
  18. A

Maria-08: Haaleanhaalea plussakin on plussa! Jos se on ohje ajan sisällä saatu niin sillä ei ole mitään väliä miten selkeä se on! Hunaja: Pidetään peukkuja, että olis raskausoireita. Ikävä sanoa, mutta minua kovasti nauratti, kun tulin ajatelleeksi, että tuo sinun kuvailusi voisi ihan yhtä...
  19. A

ElinaMaria: Voi jospas oliskin kiinnittymistä! Pidetään kovasti peukkuja, että teitä onnistaisi! Helinäkeiju: :hug: Toivottavasti pelko helpottaa puhumalla, ja ajattelemalla, että lopputulos on kaiken sen pelon arvoista! Onneksi kaikki sinun synnytyksessä kääntyi lopulta hyvin ja saitte...
  20. A

Hei! Hunaja: Täytyy toivoa, että olisivat juuri NIITÄ oireita :) ElinaMaria: Mulla on ihan samat tuntemukset, että nyt on PAKKO, kun meillä ois sit jännät paikat just äitien päivänä ja ois niin kamala joutua silloin pettymään! Sinulla huomattavasti järkevämmät syyt :D Viikonloppu...

Yhteistyössä