Vaunulan Firkon F7yhdistelmät!

Meillä on kanssa koira ja kyllä nuo on kevyet työntää, mitä oon testannut :D.
Ja kuitenkin hinta-laatusuhteen pitäisi olla kunnossa. Renkaat on niillä luxus-renkailla.

Pidempikin henkilö pystyy työntämään.

Ainakin meidän käyttötarkoitukseen ovat aivan mahtavat. Ja luonnossa vaunut näyttää paljon paremmilta kuin miltä näyttäävät kuvissa.

blackberry
Mutta todellakaan en voi. :( Meillä Firkonin F7-yhdistelmät, joiden renkaat ovat aiheuttaneet jatkuvasti ongelmia. Ihan muutaman viikon käytön jälkeen jarrupalat olivat lähes kokonaan hajalla, siis enää muutamia "jarruklipsejä" enää jäljellä. Meilasin vaunulaan ja sainkin oikein hyvää asiakaspalvelua ja uudet osat nopeasti postitse, mutta eivät ne rengasongelmat suinkaan siihen loppuneet. Nyt ollaan oltu erityisen varovaisia jarrujen kanssa niin eivät ole hajonneet niin herkästi, mutta KAIKKI renkaat tyhjenevät tosi nopeasti ja usein. Jatkuvasti saisi olla pumppaamassa, menevät löysäksi, jolloin työntäminen on raskasta ja renkaat pitävät ärsyttävää narsketta...
Muuten olen tykännyt rattaista ja etenkin ihanista väreistä, mutta ovathan nuo renkaat kieltämättä aika tärkeä osa rattaita. :( En nyt tiedä koitetaanko löytää jostain paremmat renkaat, vai pistetäänkö rattaat kokonaan vaihtoon.

Meillä olisi odottamassa nuo F7-mallit tuossa isosiskon perintönä. Sisko ainakin tykkäs niistä, eikä mitään ongelmia ollut (laihdutettiin molemmat lenkkeilemällä, joten vaunuille tuli yli 100km viikossa, parin vuoden ajan). Niillä on nyt samannäköiset mutta kaksosten rattaat. Mutta itse haluaisin nuo Classic Deluxet kun niissä on tuo suuri kova koppa. Joten en tiedä myynkö nämä pois ja ostan uudet. :) Katselin huuto.netissä, kun joku oli huutanut 5 vuotta vanhoista f7-malleista jo yli 350 euroa.. Järkevää. :LOL: Myöskin usealla kaverillani on nämä, ja ovat tykänneet. En löytänyt itse paljoakaan negatiivista näistä netissä. Toki jotakin, mutta kuulosti jo niin über-ihmeelliseltä, etten enää uskonut kirjoittajan käyttäneenkään vaunuja.. Mutta meillä hankinta tulee eteen toukokuun aikaan, ilmoittelen kyllä sitten tänne mitä pidimme!

Itsellä on ostettuna syysvauvalle noi Firkonin vaunut (en nyt muista tarkempaa mallia) ja ainakin mitä oon nyt kokeillut kasata ja kärräillä niitä niin tosi hyvältä tuntuu. Noi meidän vaunut on 2v vanhat ja tosi hienot lime-mustat. Katsotaan nyt miten käyttäytyminen muuttuu kun sisälle saadaan hieman painoo. :D

Meillä ollut käytössä eri malli, classic deluxe ja hyvät ovat olleet. Iso tavarakori ja kuomu tulee pitkälle niin ettei auriko paista silmiin ja talvella oli suojaisa. Ja koppa on tilava talvella mahtui vaatetta ja kesällä on ilmava.

Talvikki- en kyllä osaisi itsekään noista päättää :D Tietenkin voit valita myös Classic deluxen :D

Nyt myynnis huutonetis 108888117, koska haluan ostaa tytölle pinkit vaunut. :D

Meillä on firkonin f7 vaunut ja kiinnostaisi tietää miten ne teillä muilla toimii kasvot menosuuntaan?

Meillä on muuten tykätty vaunuista kovasti, mutta nyt kun pitäisi kääntää lapsen nenä eteenpäin ovatkin TODELLA kankeat ja raskaat lykätä. Harmittaa jos nyt tuon takia joutuu luopua.
Oletteko säätäneet jotenkin tms?

Millasta se kangas on niissä että onko mitenkä vaikee pitää puhtaana?
Ku oon miettiny vaunujen väriä että onko semmoset joissa on esim jotain luonnonvalkosta, niin onko ne sitten mahoton pitää puhtaana...?
Mitään kokonaan vaaleita meille ei ole tulossa mut just joku vihreen tai beigen ja luonnonvalkosen yhistelmä olis tosi nätin värinen mut miten sitten käytössä?

Talvicci: Eipä noihin ole ainakaan vielä likaa tullut, kun ei kurat ole noin korkealle roiskuneet ja se tavaratila on helppo laittaa pesuun. Muutenkin uskoisin, että kankaasta aika helposti lika irtoaisi, mutta mene ja tiedä... Joitain osia ainakin voi irrottaa ja pestäkin.

Amy86, koititko laittaa sen jousituksen sieltä kuomun puolelta tiukemmalle? Siellä on sellaiset jutut, mistä kääntää jouset kireämmälle (huonosti selostettu).. Ja meillä on pesty kankaat käsinpesuna (koneesta ei löydy hienopesuohjelmaa), ja hyvin on lähteny vaaleista väreistä lika pois..

Yhteistyössä