Hakutulokset

1. heidiS23

jotain muuta huutiksen tilalle?

facebookin kirppis palstat :)
  2. heidiS23

Säälittääkö muita yksilapsiset perheet? :(

meillä esikoisen ja kakkosen ikäero 7.5V kun piti jäädä 1 lapseen mutta hyvä ikäero on isommasta on enemmän apua jo :) ja nyt lapsia 3 kpl joten tosiaan ei kannata päättää mitään varmaksi meilläkin isäntä sanoi että 1 riittää kunnes iski isännälle vauvakuume :)
  3. heidiS23

purnausta mrrrrr mrrrr

sanoppa muuta töitä olis mutta ei hoitopaikkaa joten pakko jatkaa kotona olemista :(
  4. heidiS23

purnausta mrrrrr mrrrr

MUlle tarjottiin töitä( sijaisuuksia) ja pomon mukaan töitä on riittävästi pitkäksi aikaa ( pulaa sijaisista) mutta ongelma on lasten hoitopaikan saaminen :( Juu ongelma ei ole kuljettaminen vaan se ettei paikkaa ole tänään kysellyt jopa yksityiset paikkoja ei ole missään :( ja tarhasta vastaus...
  5. heidiS23

Mitäs kivaa ja ikävää on kuulunut teijän päivään ?

anatolia mekin oltiin samaa leffaa kattomassa tyttöjen kanssa:) isäntä kipeenä se ei ole kivaa :(
  6. heidiS23

kotihoidontuki ja työttömyys

mun ymmärtääkseni työttömyysrahaa ja kotihoidontukea ei makseta yhtä aikaa.
  7. heidiS23

kun työkkäri tarjoaa elämäntilanteeseen sopimatonta työpaikkaa..

mulla oli näin aikoinaan klo 5.30 lähdin viemään neitiä tarhalle ja klo 6.10 tarhalta bussilla keskustaan jossa vaihdoin bussia ja klo 7 alkoi työt ja päättyi klo 15 :) ja olin työharjottelussa eli en saanut edes palkkaa .
  8. heidiS23

ilkeä anoppi

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2075244-vaikea-valinta/
  9. heidiS23

1 vuotiaan puheenkehitys- onko normaalia?

meillä esikoiselta tuli pieniä lauseita 1V ja kakkosella tuli sanoja ( molemmat tyttöjä) ja kuopus on poika jolla ekat sanat tuli 1V ja pari sanaa oli vasta 1.5V ja 2V neuvolaassa suostui sanomaan vain heippa :) mutta normaaliulta kuulostaa ja nyt sanoja tulee jo paljon meillä lapset vaan...
  10. heidiS23

urjalalaiset hoi!!!

oiskohan täällä tursan kylässä asuvia ??? onko sähköt jo palanneet :) nim tahtoo mökille viikonloppuna :)
  11. heidiS23

Mrrrrrr!!!!!

vieras asutaan kaupungissa niin kaikuu jostain ja vaieka on sanoa missä paukuttelevat :(joskus jopa kesällä raketit pamahtelee tunderit ym...
  12. heidiS23

Mrrrrrr!!!!!

jaaha taas joku älypää vanhempi on antanut pikku kullalleen raketteja jo sillä ajoittain kaikuu pamahdus mrrrrrr!!!! eikö vanhemmat tajua mitä heidän pilttinsä tekee paukku aroille koirille ja tänä pamahtelua on luvassa 3-4 vk :( ei mulla muuta jatkakaa :(
  13. heidiS23

Lapsi sai joulupuukeräyksestä pari lahjaa ja yhdessä oli

meillä kysyttiin tänä vuonna millaisen haluaa ja lappu oli päällä että mitä on eli varmaan on paketoimattomana viety :) eli tiedän mitä lahjoissa on :)
  14. heidiS23

Matkapahoinvoiva taapero ja anoppi

meillä nyt 4.5V ollut jo pahoinvointilääkkeet käytössä jo vuoden tosin nyt jo 70 km matka menee ilman jos nukkuu mutta pidemmät tekee huonon olon ja meillä on aina ämpäri ja muovipussi mukana :) myöskin 12V käyttänyt jo 5V lähtien lääkkeitä mutta nyt vasta alkanut helpottaa joten ap pitkä aika...
  15. heidiS23

FB timeline; miten suojaudun (onko jo tuhannes aloitus...)

tästä oli juttua ja on huuhaata :) yksityisviestit eivät tule näkyviin time linena :)
  16. heidiS23

FB:sta, miten poistetaan kaveri, joka on jo ottanut käyttöön aikajanan...

kaikille tulee aikajana tän viikon aikana :)
  17. heidiS23

Tytöllä todettiin Turnerin oireyhtymä

itsellä turnerin syndrooman lievempi muoto eli aluksi oli tieto etten ikinä saa lapsia ainakaan terveitä.Onneksi tietoa on tänä päivänä enemmän :) itse olen 147cm pitkä ja 3 lapsen äiti ( luomuna saatu)
  18. heidiS23

puolivuotias herää jatkuvasti ja muuta vuodatusta..

meillä ton ikäisellä syöty illalla jo ihan kunnon puuroa ja nukuttu yöt putkeen :) voi olla että herää nälkään eli velli ei täytä enään niin kuin ennen kokeileppa jauhe puuroa( esim riisi)löytyy vauvan ruoka osastolta illalla hedelmäsoseen kera :)
  19. heidiS23

Kannattiko pitää lasta sittenkään?

meillä aloin odottaa esikoista kun olimme seurustelleen 2kk :) ja naimisiin mentiin 6kk seurustelun alusta ja nyt yhteistä taivalta edessä pian 14V enkä kadu nopeaa toimintaa vaikka se eka raskas keskenmenoon päättyikin niin naimisiin menimme silti :) Useammat käyvät noita ajatuksia läpi odotus...

Yhteistyössä