"Tia"
Olen jäämässä pian työttömäksi ja haen liitosta työttömyyskorvausta, onko haettava tuota kotihoidontukea kelalta? Siis, että huomioiko liitto sen vaikka sitä ei hakisi?
Eikös tuo mene toisinpäin? Kaikki ansiosidonnaiset etuuden kasvattaa eläkettä?kannattaa hakea sillä kht kasvattaa eläkettä ansiosidonnainen ei.
No ei ole pakko hakea.Mulle on sanottu, että on pakko hakea. Liitto ei halua maksaa sitä Kelan osuutta tai jotain muuta merkillistä.
Kiva jos olin väärässä =) Tulee muutama euro lisää omaan eläkkeeseenAlkuperäinen kirjoittaja Neljän äiti;25357158:Mun mielestä nykyään molemmat kerryttää eläkettä. Itse hain aikoinaan molempia, koska jos olis tarjottu jotain ihan ääliötä työpaikkaa, jita en olis voinut ottaa ja olisin joutunut karenssiin, ja sit olisin kuitenkin saanut senhän sen khtn.
Kappas: TyöeläkelakipalveluAlkuperäinen kirjoittaja Neljän äiti;25357158:Mun mielestä nykyään molemmat kerryttää eläkettä. Itse hain aikoinaan molempia, koska jos olis tarjottu jotain ihan ääliötä työpaikkaa, jita en olis voinut ottaa ja olisin joutunut karenssiin, ja sit olisin kuitenkin saanut senhän sen khtn.