ilkeä anoppi

• Viestiketjun aloittaja näin siis uusivuosi...
  • Ensimmäinen viesti
näin siis uusivuosi...
Tulipa paha mieli eilen illalla kun tehtiin tinoja miehen ja tulevan anopin kanssa ja anoppi sai mielestään haikaran ja sanoi et toivottavasti hänestä tulee mummi kun vanhempi tyttö menee kesällä naimisiin (26v) ja jätti pillerit nyt pois ja sanoi et toivottavasti hämestä joskus vupsien päästä tulee mummi meidän lapselle. Olen siis nyt jo raskaana. Kirjoitin jo aijemmin et anoppi ei tykkäisi jos nyt jo saisin lapsen. Käyn siis amilsen ekaa luokkaa. Ketjun otsikko oli vaikea valinta ja aloittava surullinen:( jos joku haluaa taustaa käydä lukemassa.

"vieras"
Jos anoppi tiesi raskaudestasi, olihan tuo ilkeästi sanottu.

Jos ei tiennyt, se oli fiksusti sanottu. Hänhän vain yritti ohjata teitä lapsia oikeaan suuntaan elämässänne.

[QUOTE="vieras";25345508]Mä en tajunnut tuosta aloittajan viimeisestä lauseesta mitään... En siis ole lukenut muita ketjuja.[/QUOTE]

No jos luet edellisen ketjun niin ymmärrät paremmin mistä ap puhuu.

Tulitko ap siihen tulokseen että pidät lapsen?

saaaandra
Varmaan tulee yllätyksenä sun raskaus, ja reaktio voi olla hänellä aika negatiivinen kun niin nuori olet.. voi olla niinkin ettei hän osaa teidän tilanteeseen vielä vauvaa kuvitella, mutta uskon että varmasti tottuu ajatukseen ja hyväksyy asian.
Kyllä kaikki hyvin menee, lopulta, vaikka vaikealta tuntuukin.

näin siis uusivuosi...
Muuten kyllä anoppi on mukava ja näin poispäin mut pitää poikaansa aivan vauvana vielä. En ole täysin vielä päättänyt mut luulen että pidän vauvan. :)

"vieras"
Anoppisi toivotteli teille hyvää lapsionnea vuosien päähän, niinkuin järkevät ihmiset ensin tekisivätkin eli koulu ensin ja työpaikka ja sitten lapset ja sinä kiskot melooneja nenuun.

ulkonainen
Alkuperäinen kirjoittaja näin siis uusivuosi...;25345601:
Muuten kyllä anoppi on mukava ja näin poispäin mut pitää poikaansa aivan vauvana vielä. En ole täysin vielä päättänyt mut luulen että pidän vauvan. :)
Siis kuinka nuori poika on? Alle parikymppinen? Ei silloin ihmekaan etta anoppi kohtelee viela lapsena.

Yhteistyössä