Hakutulokset

1. R

Pitkästä aikaa kuvaketju pystyyn? Myös miehet mukaan :)

no kyl mä ainaki voin laittaa ton oman kuvani vaik muokkaamattomana. ja pakko ottaa ite kuvia ku ei niit kukaa muukaa ota.
  2. R

Keskosten äitejä.

rv 32 syntyny poika 1800g oli. täyttää kohta 2v eikä oo mitää ongelmia ollu, painoaki tullu erittäin hyvin! :D
  3. R

mäki oon pähkäilly samaa siit hattu-kuvasta lähtien, mut ei välähdä.
  4. R

no ainaki tää kuva on ollu tääl aiemminki.... siit on kyl aikaa.
  5. R

Siis kaveri ei pese vauvan pyllyä :O

luulis että ne neuvolassaki huomaa jos poimut punottaa tai on pukluu tms kertyny sinne. meil ainaki tuntuivat kaiken kyttäävän, ei kyl sillei valittamista ollu. Meil on 2 lasta ja molempia on niil puhdistuspyyhkeillä putsattu, ja joka päivä kävin poimut läpi. kylvetettiin pari kertaa viikossa.
  6. R

G: Parhaan ystäväsi nimi?

ei oo sellasta parasta ystävää ei oikein muutenkaan mut sellasii kenen kaa tulee oltuu ja juteltuu enemmän on Minna ja Satu.
  7. R

Kuinka usein teidän lapset on mummoloissa tms. hoidossa, että vanhemmat pääsevät juhlimaan tai olemaan kahdestaan?

vanhempi on muutaman kuukauden välein yön mummolassa, nuorempaa mummo ei vielä huoli yökylään (menevät tosin kohta molemmat, ku mä lähen juhlii synttäreitäni). sillon tällön mummo kattoo noit ku ollaan käyty kävelyllä ja oisko kerran tai kaks käyty syömäs kaksistaan.
  8. R

Elämä on ihan tylsää ilman alkoholia :/

Kyllä siihen tottuu, vaik välillä ittellekin maistuis lasillinen et vähä "rentouttais" ku on koko ajan nii hirvee stressi ja hermot kireellä. Humalatilasta en oo ikinä tykänny niin siinä mielessä ei oo vaikeeta.
  9. R

Bisoprolol actavis rytmihäiriölääkkeen annostuksesta? tietääkö kukaan?

Mä kannatan kans et meet lääkärille. mä syön tota säännöllisesti ja mul pienennettiin ilta-annostusta kun mulla meni yöllä niin matalaks pulssi (35:een). Se annostus riippuu monest asiast ja lääkäri tosiaan tietää parhaiten! ja "piko" toi sun verenpaine on viel aika normaali. mul oli...
  10. R

Nimetön lastensuojelu ilmoitus

mul on koko ajan sellai olo et joku viel tekee meist ilmotuksen ku toi 3v huutaa tai rääkyy sillei ku tapettas monta kertaa päivässä ja yöllä saa kauhukohtauksia eikä mikää auta. Ku ei saa tahtoaan läpi ni sillon alkaa ja toinen asia kun pitää pikkuveljeä koko ajan hakata, töniä ja repiä, sillon...
  11. R

Onko sinusta normaalia

no ei musta mitenkään epänormaalia. me käydään joka toinen päivä, mies sen takii et on atooppinen iho ja se ärsyyntyy suihkussa ja mä mun hiusten takia :p
  12. R

Teettekö hiuksia värjätessänne allergiatestin, niinkuin paketissa suositellaan?

en oo tehny mut jos joku väri on kirvelly tai kutittanu niin en oo uudestaan käyttäny. Jostain syystä noi halvemmat värit ärsyttää mulla vähemmän ku kalliimmat :confused:
  13. R

Jos saisit tietää, että sinulla on elinaikaa noin 10-15 vuotta, miten se muuttaisi elämääsi?

olen pahoillani puolestasi. Pitää toivoa että aikaa on kuitenkin mahdollisimman paljon.
  14. R

Jos saisit tietää, että sinulla on elinaikaa noin 10-15 vuotta, miten se muuttaisi elämääsi?

ainakaan mä en enää osaa arvostaa mitään työntekoo tai opiskeluu tms samalla lailla ku ennen, mulla on aivan pienet lapset ja kyllä mä mielelläni kattosin ku he kasvaa ku et "tuhlaisin" aikaani johonkin muuhun. laitan lapsille talteen kaikkee muistoja ja kirjotan kirjeitä ym "hölmöö"...
  15. R

Mitä himoitsemaasi vaatetta et saanut teini-iässä?

ylipäätään uusia vaatteita, ku melkein kaikki oli serkkujen vanhoja tai kierrätyskeskuksesta. Olin aina kateellinen ku ykski kaveri valitti et hän ei saa ikinä mitää ja koko ajan sen vanhemmat osti sille kaikkii hienoja uusia vaatteita. Baseball-takkia halusin kans, itseasias vieläki :D 501:set...
  16. R

onko joku oikeesti löytäny netin kautta elämänkumppanin?

itel o vaa niit vähä huonompii kokemuksii mut yks tuttu aviopari kyllä tutustu netissä =)
  17. R

Käytännössä hankalat nimet?

Meil on yks tuttu perhe joiden tytön nimeä mietin pitkään, että onko se Marja vai Maria, kun kuulosti et kaikki sanoo Marja, en kuitenkaan kehdannut kysyä ja itse sanoin Marjaksi myös, mutta nyt selvisi että onkin Maria. samoin olin aiemmin luullut yhden tutun siskon nimeksi Marja mutta onkin...
  18. R

Antakaas palstapersoonaluettelo

mä en ees tajuu sitä ainaista haukkumista ku en mä itse ole huomannu kenestäkään sellasii juttui mistä haukutaan eikä mul ärsytä kukaan tms. tai sit mä oon vaa sokee. toisaalt mul saattaa mennä pitkiäkin aikoi etten käy tääl.

Yhteistyössä