Heidi
persvakoonasana 06.08.2011 #29 Mulla on viisi hyvää ystävää, joita en halua laittaa paremmuusjärjestykseen. Yksi on ollut bestis ala-asteen ekalta lähtien, kaksi on ystäviä opiskelujen kautta ja kaksi työn kautta. Yhden heistä nimi on Tellu.
Mulla on viisi hyvää ystävää, joita en halua laittaa paremmuusjärjestykseen. Yksi on ollut bestis ala-asteen ekalta lähtien, kaksi on ystäviä opiskelujen kautta ja kaksi työn kautta. Yhden heistä nimi on Tellu.
Rokkaava KyborgiKarpalo 06.08.2011 #31 ei oo sellasta parasta ystävää ei oikein muutenkaan mut sellasii kenen kaa tulee oltuu ja juteltuu enemmän on Minna ja Satu.
ei oo sellasta parasta ystävää ei oikein muutenkaan mut sellasii kenen kaa tulee oltuu ja juteltuu enemmän on Minna ja Satu.
fifty 06.08.2011 #34 Vielä vuosi sitten olisin varmaan vastannut, että Reetta. Nyt en enää osaa vastata.
Suzyanne 06.08.2011 #35 Mulla on muutama hyvä ystävä joita en halua laittaa paremmuusjärjestykseen. Näitä ovat Susanna, Niina, Sanna, Mikko Ja Pirre. Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 06.08.2011
Mulla on muutama hyvä ystävä joita en halua laittaa paremmuusjärjestykseen. Näitä ovat Susanna, Niina, Sanna, Mikko Ja Pirre.
"Minna" 06.08.2011 #36 Surullista on, kun tajusin että kukaan ei sanoisi minun nimeäni tällaiseen kysymykseen.