Hakutulokset

1. Lode-

Mitä tarkoitetaan säädöllä?

Sama asia kuin hoito. "Se on mun hoito." Eli suhde perustuu pääasiallisesti seksin harrastamiseen satunnaisesti.
  2. Lode-

Tulot

Koditontyötön ei tule koskaan olemaan puolisoni, muuten ei tulot kiinnosta.
  3. Lode-

G: Palstan fiksut?

Se on oikeastaan ihan sama, mitä pitää palstalla listata, niin samat nimet ovat yleensä aina niissä. Johtunee siitä, että tietyt nimimerkit jäävät tavalla tai toisella paremmin mieleen ja toisaalta samat nimimerkit saattavat myös palstailla melko aktiivisesti, joten jäävät siksi myös ihmisten...
  4. Lode-

Miksi kutsutaan sellaisia muovihiuksia jotka kiinnitettään suoristusraudalla omaan tukkaan? Käytetään yleensä raitoina.

Klipsipidennyksillä saa ainakin laitettua raitoja. Ovat oikeaa, käsiteltyä hiusta monet. Eikä tarvitse mitenkään liimailla tukkaan, vaan siinä on sellanen "kampasysteemi", millä se vaan napsastaan hiuksen juureen kiinni. Ei men oma tukkakaan pilalle. Saa monissa eri väreissä.
  5. Lode-

Gallup

Ei mulla ole puolisoa :(
  6. Lode-

Särkänniemessä tänään.. hei sinä ahdasmielinen äiti-ihminen!

Laskeudu toki jalustaltasi ja hyväksy se, että kaikki eivät välttämättä puhu aina sinusta. Varsinkaan ventovieraat. Ja hyväkroppaisia ym. mahtuu tähän maahan paljon muitakin sinun lisäksesi. Joten et ole edes harvinaisuus.
  7. Lode-

Miksi minusta tuntuu siltä että osa teistä...

Johtunee siitä, että on osa on fiksuja ja osa kenties ei. Tietysti verbaalinen ja kirjallisen ilmaisun taito vaikuttavat myös siihen, että miten tyyppi nähdään. Jos ei omaa kovin häävejä kirjallisia taitoja ja omien mielipiteiden jne. ilmaiseminen voi siten olla hankalaa, voi leimautua...
  8. Lode-

Moikka hyväät naiset;)

Nukuin neljään (olin ollut edellisenä yönä duunissa), vein koiran ulos, söin hieman ja yritin perustella yhdelle miehelle, miksi en ehdi/jaksa/halua lähteä hänen kanssaan treffeille Korkeasaareen enkä Särkänniemeen. Siinä se päivä sitten meni. Kävin toki myös kaupassa.
  9. Lode-

Minkä kokoiset tissit ovat isot?

Mulla on 65E eli periaatteessa ovat kai aika isot. Mutta se on tarkoituskin. D-kupista ylös päin esimerkiksi tällä 65-koon ympäryksellä ovat mun mielestä isot. Changella olen F.
  10. Lode-

Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

No ei se kyllä sovi.. Mutta pisteet siitä, että on tosiaan aika rohkea ja tuskin paljoakaan maindaa ihmisten negatiivisistakaan kommenteista.
  11. Lode-

Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

Aika rohkea tapaus. Mä mietin jo itseni kokoisena vakavasti, että onko mun soveliasta pukeutua muuhun kuin joukkuetelttaan. Mutta mä olenkin ex-anorektikko, että sen sikäli ymmärtää.
  12. Lode-

Viikonlopun kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

Sillä koneella, millä yöllä olin, ei ollut kuin Facebook-kuvani käytössä. Mulla on siellä kuvia, lähinnä itsestäni ja kavereistani eri tapahtumissa tai sitten lapsestani, josta en kuvia tänne laita. Tässä on myös ihan kiva kuva:
  13. Lode-

Siinä on minun naama. Ei löydy tältä koneelta juuri muuta tähän hätään. :)
  14. Lode-

Olet weebo kivan näköinen :)
  15. Lode-

Lähtisitkö viä baariin

Ei kannata. Rahat menee ja viina vanhentaa.
  16. Lode-

Millaiset naiset suostuu kakkosnaisen rooliin?

Vastaus otsikon kysymykseen: nainen, joka ei arvosta itseään tarpeeksi.
  17. Lode-

Mielipiteitä tähän miesongelmaan?

Mä olisin sen verran ylpeä, etten kysyisi muuta kuin että mitä kyselet. Siis tuollaisen tapauksen jälkeen, josta sulle on jäänyt tunne, ettei sitä toista oikeasti kiinnosta. Jos häntä todella kiinnostaa, niin tekee varmaan jossain vaiheessa uudelleen aloitteen. Mulla oli myös yksi mies, joka...
  18. Lode-

Mielipiteitä tähän miesongelmaan?

Kysy siltä. Et mitäs siinä utelet. Jatkakoot vaan omaa elämäänsä uuden naisystävänsä vai minkä lien kanssa. Ei luulisi entisten kuviot paljon päätä vaivaavan, jos on nykyisellään onnellinen.
  19. Lode-

Vähän hempeilyä iltaan :)

Sweet. Tuleekohan mustakin runoilija, jos joskus rakastun johonkin tyyppiin. Epäilen.

Yhteistyössä