Särkänniemessä tänään.. hei sinä ahdasmielinen äiti-ihminen!

• Viestiketjun aloittaja vanha vakkari
  • Ensimmäinen viesti
"jep"
Miten se onkin niin että omasta mielestään hyvännäköiset aina valittavat kun luulevat tietävänsä että heitä arvostellaan....

Mä en tod kuvittele olevani nätti eikä Mua tod kiinnosta mitä muut juttelee minua katsoessaan... Saati että moista vielä vatvoisin palstalla.. Ja jos mieskin moiseen akkamaisuuteen sortuu ja jupisee... Hyvä meininki kertakaikkiaan!

Mutta toisaalta mun mielestä paidattomuus miehillä ja navan esittely naisilla sopii rannalle ei muualle. Että taidanpa ryhtyä lepakoksi ja yhtyä apta armottomasti haukkuneeseen läskiin.. :LOL:

terveisiä porvoosta täältäkin
Kukakohan on ahdasmielinen? Eikö lihavat naiset saisi istua autossa ja puhua? Eikö närkästyneen näköisillä ole oikeutta olla olemassa? Eikö lapsia saa työntää vaunuissa????

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja terveisiä porvoosta täältäkin;26784115:
Kukakohan on ahdasmielinen? Eikö lihavat naiset saisi istua autossa ja puhua? Eikö närkästyneen näköisillä ole oikeutta olla olemassa? Eikö lapsia saa työntää vaunuissa????
Hih.

"apua"
olet pelottava.
hitsi vie!
Mistä päättelet että joku autossa istuva puhuu sinusta tai sun mahastasi?

ja vaikka meillä ei ole enää vaunuikäisiä aikoihin ollut ,minusta niiden työntäminen oli helkkarin raskasta. voisko olla että se törmäys oli vahinko?

Pelotat minua. Karseeta ois törmätä sinuun, missä vaan.

"kkk"
No kyllä minustakin julkisella paikalla voi aikuinen ihminen pukeutua jotenkin vähemmän mauttomasti, en halua katsella miehiäkään ilman paitaa paitsi uimarannalla ja kotona. Jossakin uimarannalla massu paljaana liikuskelu on ihan ok, mutta ei mielestäni missään kaupungilla/tilaisuuksissa vaikka massusi olisi kuinka hyvässä kunnossa ja katseen kestävä. Noita pukeutumis "sääntöjen" ymmärtämisiä kutsutaan tilannetajuksi, joka kyllä näyttää joillakin ihmisillä olevan hieman kadoksissa.

koss.
Aika rahvaanomaiselta kuulostaa että julkisella paikalla hilataan paita ylös että maha näkyy. En edes ole mielestäni mikään vanhanaikainen nipottaja, mutta niin miesten kuin naistenkin paljaat vatsat kuuluvat uimarannoille ym. Oli sitten treenattu tai makkarainen maha.

"vieras"
Oliko sun miehellä sellainen vaimonhakkaajapaita päällä? Ja lyhyet shortsit? Taisin nähdä teidät. Sulla taitaa olla vääristävä peili jos pidät vatsaasi esittelykelpoisena. Ja napapaitamuoti meni jo. ;)

Laskeudu toki jalustaltasi ja hyväksy se, että kaikki eivät välttämättä puhu aina sinusta. Varsinkaan ventovieraat. Ja hyväkroppaisia ym. mahtuu tähän maahan paljon muitakin sinun lisäksesi. Joten et ole edes harvinaisuus.

Isämiäs
Omahyväinen tai en, mutta hyväkroppainen ja se on Suomen maassa naisille aina punainen vaate. Kai sitä nyt näkee ihmisestä istuenkin, että lihava mikä lihava.
Sen oon huomannu, normaalivartaloiset ei valita toisten vartaloista ollenkaan, mutta anna ollakkaa jos läskin naisen mies katselee vähän liian kauan normaalivartaloista tai hoikkaa naista ni joha tää läskipullukka suuttuu miehelle.
Eli totta on, että lihavilla naisilla on normaalivartaloista naista huonompi itsetunto...
Mutta silti nää samat läskit naiset haaveilee miehistä jotka on timmissä kunnossa...
PS: Kokemusta on... :(

"hmm"
Minä katselin tänään hampuriaispaikassa hoikkaa äitiä, jolla lyhyet shortsit ja pieni toppi. Monta lastakin näytti olevan. Katselin, että hitto on hyvin säilynyt ja jotenkin vetävän näkönen. Huomaamattani tapitin, kunnes oma mieheni huomautti tuijotuksestani.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämiäs;26792485:
Sen oon huomannu, normaalivartaloiset ei valita toisten vartaloista ollenkaan, mutta anna ollakkaa jos läskin naisen mies katselee vähän liian kauan normaalivartaloista tai hoikkaa naista ni joha tää läskipullukka suuttuu miehelle.
Eli totta on, että lihavilla naisilla on normaalivartaloista naista huonompi itsetunto...
Mutta silti nää samat läskit naiset haaveilee miehistä jotka on timmissä kunnossa...
PS: Kokemusta on... :(
Eikä, siis että kehtaavatkin vielä haaveilla :O Käsittämätöntä röyhkeyttä tuollanen :( Luulis että jos on ylipainoa niin älyäis edes olla haaveilematta...

"tiuku"
No mä nyt en lähtisi avujani lapsille tarkoitetussa paikassa esittelemään vaikka hyvässä kunnossa olenkin. Luojan kiitos, mulle on suotu myös aivot, eikä pelkästään kaunista kroppaa.

hjuhju
no mulla oli eilen ja lauantaina myös lyhyet farkkushortsit ja tuubitoppi, treenattu kroppa ja isot tissit ja vielä samassa kaupungissa eikä kukaan lihava eikä laiha kattonut mitenkään oudosti. Tai jos olisikin, en siitä tietäisi koska en kulje miettien kuinka kaikki jotka vastaantulijaa vilkaisee on varmasti kateellisia tai ihailee. Kyyläät siis itse miettien kyylääkö joku sua :D

Yhteistyössä