Hakutulokset

1. Lode-

ennustan.

Jos olet tonteilla, niin ennusta ihmeessä. Ei mulle ole ikinä ennustettu.
  2. Lode-

Millä nimellä puolisosi löytyy puhelimestasi?

Kaikki miehet, exät ja tulevat löytyvät puhelimestani ihan etunimellään. Mua on aina oksettanut ne hellittelynimet. Jos joku on sellaista erehtynyt musta käyttämään, olen yleensä vastannut, että mulle annettiin kasteessa sen takia tämä etunimeni, että sitä voi käyttää, kun haluaa puhutella...
  3. Lode-

Listataanpa tähän miksi teitä on haukuttu palstalla tmv. Tuli tosta snobiavauksesta mieleen..

Minkälainen ihminen määrittää toisen, ventovieraan ihmisen älyllisiä kykyjä pelkästään ulkoisten ominaisuuksien perusteella? Mä arvioisin ainakin ensisijaisesti toisen ulosantia, jos pitäisi jotakin hänen älykkyydestään sanoa.
  4. Lode-

Listataanpa tähän miksi teitä on haukuttu palstalla tmv. Tuli tosta snobiavauksesta mieleen..

Bimbo, koska minulla on silikonitissit. Minusta väitteen lausuja kertoo itsestään jo kaiken olleellisen em. lauseessa. Siksi olenkin pääsääntöisesti jättänyt tällaiset kommentit omaan arvoonsa.
  5. Lode-

Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

Toisten tai omaan älykkyysosamäärään en ota tässä keskustelussa kantaa, sillä se ei liity varsinaisesti kermaperseisyyteen. Kermaperseellä viitataan yleensä varallisuuteen tai siihen, että joku henkilö on tullut hemmotelluksi pilalle joko oman tai jonkun toisen varallisuuden takia.
  6. Lode-

Palstan snobit? Kermaperseet esiin!

Mä olen kermaperse. Pidän kalliista asioista ja tykkään niitä ostaa. Korostan näitä kalliita hankintoja toisinaan myös puheissani ja olen pöyhkeä. Asun arvokkaammassa omistusasunnossa kuin tuloillani olisi oikeasti varaa, sillä minulla on myös se kultalusikka perseessä. :cool: Muista...
  7. Lode-

kuka osaa tehdä itselleen ranskalaisen letin? :D

Osaan. Menee rutiinilla, jos/kun tekee usein. :)
  8. Lode-

Viikonlopun suunnitelmia?

Lapsi on vuorostaan isällään, joten minä ja pari kaveriani ollaan mun luona pe ottamssa vähän skumppaa ja "juhlistamassa" asunnon ostoani. Lauantaina olis yhdet tuparit. Aika kiva viikonloppu siis tiedossa :)
  9. Lode-

Bongauslista palstalaisista!

Oon käyny Alexiumissa ja sit joskus harvoin Itiksessä :)

Yhteistyössä