Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
omena vai päärynä
mikä muuten toi bloggaaja on vartalomuodoltaan omena, päärynä vai tiimalasi? tai ei se varmaa tiimalasi ole mutta kun joissain kuvissa voisi olla mutta toisissa sitten taas ei. pitäisi nähdä alusvaatteiden kanssa suoraan otettu kuva että pystyisi sanomaan.

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26790763:
Mekkona saisi olla pidempi.

Ihan jo senkin puolesta, että noin lyhyt mekko olisi epäkäytännöllinen, yritäpä vaikka pyöräillä tai kyykistellä.

Mun mielestä esim Seppälän xl-mekot on pääsääntöisesti liian lyhyitä, osa paitamaisia vaikka ovat lapun mukaan olevinaan mekkoja. Ja kyllä, olen itsekin paksu, joten niitä ostelen ja joskus jatkan pituudessa. En varmaan silti ole ilo silmälle, mutta mieluiten kuitenkin sitten edes pukeudun niin kuin itse haluan.
Minä en enää taida edes olla (ainkaan kovin) ylipainoinen, mutta silti suosin pitkiä mekkoja. Jotenkin nurinkurisesti ovat jopa viileämpiä kesällä?
Ilma kiertää kun ei joudu istumaan reidet tiiviisti supussa?

:D

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
[QUOTE="vieras";26790844]Minkälainn mekko hänelle sitten sopisi? Laittakaa muutkin kuvia mekoista, joita erittäin ylipainoisen olisi soveliasta käyttää :)[/QUOTE]

On lihavillakin eri mallisia vartaloita, siitä vartalon mallista se on minusta enemmän kiinni. Jotkut ovat tasapaksuja, toisilla on suhteessa kapeat jalat, toiset on perseviä. Erilaiset mekot kullekin :)

Minusta myös oikein mukavan oloinen nainen ja mekko sopii hyvin. Ja sopii muillekin ylipainoisille.

En todellakaan ymmärrä miksi ihmisten pitäisi nolostella ja anteeksipyydellä ominaisuuksiaan, jotka poikkeavat normaalista ihanteesta. Tottakai kukin saa tavoitella itselleen mitä haluaa, mutta se, että vaatii muidenkin ihmisten noudattavan niitä perusstandardeja, tai muuten he ovat rumia, tyhmiä, eivätkä kelpaa kenellekään...

Minusta Mummeliisa ei koskaan sanonut, etteikö kukaan saisi tavoitella yleisiä kauneusihanteita, mutta se on kyllä vaan tosi, että sellaisen tavoittelu ei saisi mennä kaiken edelle - ylenmääräinen muiden miellyttämisen halu ei ole tervettä eikä tuo todellista onnea. Toivottavasti nyt kuitenkin suurin osa ihmisistä, jotka haluavat olla hoikkia ja treenattuja, haluavat olla sitä ihan oman hyvinvoinnin vuoksi, eivätkä vain siksi että muut ihailisivat tai olisivat kateellisia. Jos joku on onnellinen ja tyytyväinen elämäänsä ylipainoisena ja hänen puolisonsa myös, niin kenellä siihen on oikeutta mennä jurputtamaan?

Minä en enää taida edes olla (ainkaan kovin) ylipainoinen, mutta silti suosin pitkiä mekkoja. Jotenkin nurinkurisesti ovat jopa viileämpiä kesällä?
Ilma kiertää kun ei joudu istumaan reidet tiiviisti supussa?

:D
Niin no, minäkin pidän enemmän pitkistä mekoista vaikka nykyisin käytän myös sellaisia pohjepituisia.

Minusta mekkojen ja hameiden pitää olla sellaisia, että ne päällä voi elää normaalisti, miettimättä että voiko kumarrella tai kyykistellä tai pyöräillä:D Mutta minulla onkin oikeastaan aina hame tai mekko.

Ja tosiaan, ei kevyestä kankaasta tehty pitkä mekko ole sen kuumempi, kuin lyhytkään.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"Minna"
Kun noita blogin kuvia katsoo, niin aika usein tolla naisella on jotkut housut jalassa eli mä vähän luulen että noin kotosalla uskaltaa olla ilman housuja mutta ei sitten ulkosalla. Vai sanooko se jossain että menee nimenomaan noin ilman housuja ulos?

Minä näin (kuukausi tms sitten. ggg voi varmaan tarkentaa ;) ) Ikeassa naisen, ehkä 190 senttisen ja 160-180kiloisen, jolla oli päällään musta vintagetyylinen pallomekko (pallot punaisia ja alla röyhelöinen, ilmeisesti jotenkin tuettu alushame).
Oli kaunis.
Tulin hyvälle tuulelle.

Mutta myönnän, että itse silloin kun olin 150+ kiloinen en olisi yksinkertaisesti "hoksannut" hankkia moista. "Latistavat standardit" osuvat meistä useimpiin. Yksi hyvä ystäväni on ylväs liki 190-senttinen nainen. Mutta 69 kilon painossaan ei "kehtaa" pitää mitään hihatonta tai tyköistuvaa.
Ei kuulemma halua "esitellä luurankoaan".
Ja se hitonmoinen sääli.

:(
mä en nää siinä mitään kaunista vaan ihmisen joka leikkii terveydellään.

• Tykkää
[QUOTE="vieras";26790757]no miksi sitten sanoa noin? kävin noita läpi enkä nähny.[/QUOTE]

Kateudesta?
Omasta pahasta olosta?
Ihan vain loukkaamisen halusta?

Jotain tuommoista...
Siitä oli taannoin (Meidän perhe- lehdessä?) artikkelikin. Yksinäisestä syrjäytyneestä yhden lapsen äidistä, joka "ruokki itseään" ilkeilemällä netissä...

ohoh
Kateudesta?
Omasta pahasta olosta?
Ihan vain loukkaamisen halusta?

Jotain tuommoista...
Siitä oli taannoin (Meidän perhe- lehdessä?) artikkelikin. Yksinäisestä syrjäytyneestä yhden lapsen äidistä, joka "ruokki itseään" ilkeilemällä netissä...

Järkyttävää. Jotenkin sitä ajattelee että vain lapset kiusaavat toisiaan, että aikuiset osaisivat käyttäytyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26791050:
Jokainen sairaalloisen ruskettunut.

Kun sairastuin maligniin melanoomaan en ollut edes koskaan ollut sairaalloisen ruskettunut.

Toki kesäisin auringossa oleskellut ja joskus harteilla palovammojakin... syöpä löytyi kuitenkin paikoista, joissa ei eläissäni ollut palovammoja, edes lieviä. Syy lopulta oli "liiallinen hyvin suojattu ja palovammaton 36-vuotinen ulkonaolo Suomen kesissä"

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26791125:
Ei ole relevanttia, paljon mielenkiintoisempaa on miettiä sitä että voiko lihavassa olla mitään kaunista vai ei.

Eikun... tai kun. No joo.
kannattais vaan katella sen vaatteen ulkonäköä eikä miettiä ensimmäisenä että minkä kokonen ihminen siihen pukeutuu.
;)

• Tykkää
Kun sairastuin maligniin melanoomaan en ollut edes koskaan ollut sairaalloisen ruskettunut.

Toki kesäisin auringossa oleskellut ja joskus harteilla palovammojakin... syöpä löytyi kuitenkin paikoista, joissa ei eläissäni ollut palovammoja, edes lieviä. Syy lopulta oli "liiallinen hyvin suojattu ja palovammaton 36-vuotinen ulkonaolo Suomen kesissä"

Joo, ja jotkut saa "lihavien sairauksia" vaikkeivät ole lihavia. Silti sairaalloinen itsensä ruskettaminen ja sairaalloinen (itseaiheutettu) lihavuus voidaan rinnastaa: molemmat ovat omalla terveydellä leikkimistä.

Yhteistyössä