Sopiiko tällainen mekko lihavalle?

• Viestiketjun aloittaja "Polkadot"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
mä en tee sillä mitään mutta mua vituttaa toi sen asenne. ensin annetaan lupa kyselyyn ja sitten ollaan ettei kerro. ja oikeesti ton pohje ei voi olla 50cm!
Voi olla. Olen Pipsan mittainen ja pohkeeni on 26cm ja reiteni 56cm, paino 66kg. Kyllä 178cm pituisen pohje on aivan eriskaaloissa kuin 160cm. Ja kyllähän hän jo kysymykseen vastasi, ei siihen nyt mitään valokuvia tarvita. Vai haluatko, että otan reidestäni kuvan niin voit verrata?

Voi luoja
Mä ymmärrän kyllä ton Pipsan asenteen, ettei lähde jokaiselle vastaaninttävälle ottamaan kuvia. Sehän saisi olla ottamassa niitä kuvia milloin mistäkin syystä kun joku joskus taas ei usko. Eikä musta Pipsan vastaukset ole edes mitenkään pahat.

• Tykkää
Reactions: Mummeliisa
"muumimamma"
Jotenkin ihanaa, kun se Pipsa ei häpeä laittaa itsestään kuvia, vaikka onkin iso. Ite häpeän kroppaani niin, etten ole ilman vaatteita muiden ku mieheni nähden. Ja mä painan 78kg.
Minua se lähinnä säälittää... :/ On niin vääristynyt kehonkuva tai sitten se on vaan niin sokea, ettei näe omaa sairaalloista ylipainoa. Terveen näköinen ja kokoinen ihminen on kaunis.

[QUOTE="muumimamma";26796257]Minua se lähinnä säälittää... :/ On niin vääristynyt kehonkuva tai sitten se on vaan niin sokea, ettei näe omaa sairaalloista ylipainoa. Terveen näköinen ja kokoinen ihminen on kaunis.[/QUOTE]

Tavallaan olen kyllä samaa mieltä. Siis siitä, että hyvinvoinnista saa lisää kauneutta, ja varmaankin jokainen näyttää paremmalta normaalipainoisena.

Itsellänikin on painoa pudotettavana ihan reippaasti. Tiedän, etten suurinta osaa ihmisistä viehätä lainkaan, mutta toisaalta pitäisin vähän hassuna sitä ajatusta että pitäisi jotenkin piilotella itseä siihen asti, kunnes täyttää ne oikeat mitat paremmin. En myöskään kyllä siis oleta, että jos "kehtaa" esitellä itseään reilusti ylipainoisena etteikö silti haluaisi pudottaa painoa. Pidän silti vähän kummallisena sellaista ajatusmaailmaa, että kaikkien lihavien pitäisi jotenkin kyyristellä nurkissa anteeksipyydellen sitä lihavuuttaan kaikilta muilta.

Toisaalta siis en kyllä ole kaunotar ollut normaalipainoisenakaan, että sen puoleen :D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Millenia
lucifer
[QUOTE="muumimamma";26796257]Minua se lähinnä säälittää... :/ On niin vääristynyt kehonkuva tai sitten se on vaan niin sokea, ettei näe omaa sairaalloista ylipainoa. Terveen näköinen ja kokoinen ihminen on kaunis.[/QUOTE]miksi hänen pitäisi hävetä itseään ja kulkea pimeässä kaavuissa vaikka onkin ylipainoinen? minusta on hienoa että hän uskaltaa olla rohkeasti omaitsensä ja esitellä kuviaan.

eihän niitä ole mikään pakko kenenkään katsoa tai lukea kyseistä blogia jos se noin paljon ahdistaa.

ja kyllä mielestäni pipsassa on kauneutta jota ei monessa ns. normaalipainoisessakaan ole. ei se että on normaalimitoissa tarkoita sitä että on kaunis eikä ylipaino tarkoita sitä että on ruma.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"sivustaseuraaja"
Nyt on pakko sanoa, mutta mä oon alkanu arvostaa tota blogin kirjoittajaa. Harvalla ylipainoisella on pokkaa pistää kuvia itsestään ja vielä niin, että selkeästi "haasteelliset" jalat näkyvät. On hyvänä roolimallina ihmisille, niin monella tapaa.

• Tykkää
"muumimamma"
miksi hänen pitäisi hävetä itseään ja kulkea pimeässä kaavuissa vaikka onkin ylipainoinen? minusta on hienoa että hän uskaltaa olla rohkeasti omaitsensä ja esitellä kuviaan.

eihän niitä ole mikään pakko kenenkään katsoa tai lukea kyseistä blogia jos se noin paljon ahdistaa.

ja kyllä mielestäni pipsassa on kauneutta jota ei monessa ns. normaalipainoisessakaan ole. ei se että on normaalimitoissa tarkoita sitä että on kaunis eikä ylipaino tarkoita sitä että on ruma.
No yrittäisi edes tehdä jotain tuolle ylipainolle. En ole hänen blogiaan lukenutkaan, koska ei ole minua kiinnostava blogi.

No kyllä minun mielestäni SAIRAALLOISEN ylipainoinen on automaattisesti ruma. Lievää ylipainoa saa olla ja monet ylipainoiset ovat kauniita.

lucifer
[QUOTE="muumimamma";26827288]No yrittäisi edes tehdä jotain tuolle ylipainolle. En ole hänen blogiaan lukenutkaan, koska ei ole minua kiinnostava blogi.

No kyllä minun mielestäni SAIRAALLOISEN ylipainoinen on automaattisesti ruma. Lievää ylipainoa saa olla ja monet ylipainoiset ovat kauniita.[/QUOTE]:O no mielipiteensä kullakin. mutta taidat olla itse... hmmm... aika ruma. johtuen että sisäinen kauneus kaunistaa mutta sinulla ei taida olla sitä ongelmaa että olisit sisältäkään kaunis.

• Tykkää

Yhteistyössä