Hakutulokset

1. TUNDRA-arjen sankari-

Paljonko kovemmat rangaistukset tulee

Miten se alokkaana tai viikonloppulomalla oleminen vaikuttaa minkäänlaisen rangaistuksen määrään?
  2. TUNDRA-arjen sankari-

Olenko läski?

Minun on aika vaikea uskoa, että ne 38 vaatteet olisivat sopivia. Ihan vain siksi, että olet aika pitkä. LAita kuva itsestäsi ilman päätä, niin ei kai sinua siitä heti tutut tunnista.
  3. TUNDRA-arjen sankari-

Palstalaisten salatut elämät

Metsänpeitto otti tänään lopputilin hammashygienistin työstään. Nyt loppui hampaiden kaivelu ja oravanpyörässä polkeminen. Kotiin päästyään, hän heilautti nutturan auki, riisui kengät ja sukat ja viskasi ne suoraan roskikseen kaulusnappipaidan ja rintaliivien kanssa. Hän pukeutui luonnonväreillä...
  4. TUNDRA-arjen sankari-

Onko tää pieni vai iso muna...

Tässä on isompi ja pienempi:
  5. TUNDRA-arjen sankari-

vaimo pakottaa minua

*tsih* (kikattelen niin, ettei kukaan vain huomaa)
  6. TUNDRA-arjen sankari-

Nikin nimi kateissa..

Veikkaisin suLkASatoA
  7. TUNDRA-arjen sankari-

EI TOSIKOILLE! Jatka listaa =)

Tämä oli varmaan paras :D
  8. TUNDRA-arjen sankari-

G: Nolointa mitä sanoit (=huusit) synnyttäessäsi?

Ensimmäinen tuli ulos aika vauhdikkaasti (1,5h). Se ponnistusvaihehan tuntuu siltä, niinkuin olisi syönyt 12 elefanttia ja nyt pitäis paskantaa. Kätilöt eivät päästäneet minua tiukasta äänensävystäni huolimatta vessaan. Loppuviimein olin kuulemma jo karjunut: -Mulla on oikeus suolihuuhteluun...
  9. TUNDRA-arjen sankari-

Miten jaksatte päivät jolloin ei huvittaisi edes nousta sängystä, saati olla perheen kanssa kuten äidin pitää?

Mulla on omaa aikaa iltaisin, kun käyn lenkillä. Siinä vaiheessa kun jatkan jumppaamista ja venyttelyä kotona, pitää taas repeillä joka välissä joka suuntaan :/ Mulla on eilisestä asti ollut ankara vitutus siitä, että ei aina jaksais olla perheen kantava voima ja pitää kaikista huolta. Joskus...
  10. TUNDRA-arjen sankari-

Klitoriksen sijainti

Häpykieli – Wikipedia
  11. TUNDRA-arjen sankari-

Kun aina ei jaksais olla se perheen kantava voima..tyhjänpäiväistä valitusta

Minusta tuntuu, että tänään olis hyvä tarkistaa, ettei vain olis iskeny pms päälle. Mutta silti mulla on täysi oikeus olla väsynyt ja vihainen. Jos ei mulle koskaan ikinä maailmassa ilmesty vapaapäivää, niin silloin saapii olla kiukkunen.
  12. TUNDRA-arjen sankari-

No mikä tähän vitutukseen ja väsymykseen auttais. Vanhastaan tiedän, että vaikka miten vääntäis ja yrittäis sievästi miehelle sanoa asiasta, niin se vääntää samantien puolustuskannalle ja kääntää kaikki väärinpäin. No ei sillä. Onhan tuo ihan hyvä ja ihanakin mies, mutta joskus vähän rassaa...
  13. TUNDRA-arjen sankari-

Suomalaisnaiset ovat rumia

Sattuuko se sama katkeroitunut mies olemaan normaalia lyhyempi.
  14. TUNDRA-arjen sankari-

Enkä kyllä tänään sitten jaksanutkaan olla. Eipä siinä mitään, lapset sai ruokaa ja olla ulkona. Tiskitkin on näköjäään tiskattu. No juu, jonkin verran joustin laiskottelussani, että pyykkejä tuli pestyä. Kukaan ei kuollu, mutta mies taisi vähän tussahtaa. Ei näköjään riittänyt selitys, että...
  15. TUNDRA-arjen sankari-

Pinoon KAUNIIT, mutta EI NIIN YLEISET tyttöjen nimet!!!

Iiris Meimi Margareta Amanda
  16. TUNDRA-arjen sankari-

Että voi pieni asia ärsyttää

Niin, voishan ne vaikka sanoa: - Miten menee? Taikka vaihtoehtoisesti murteella: -Kuinkasson?
  17. TUNDRA-arjen sankari-

Kuka muu ei vielä tiedä, mitä tehdä juhannuksena?

Yritän kätkeä juhannusvihaajan sisässäni ja järjestää perheelle jotain kivaa.
  18. TUNDRA-arjen sankari-

miesten kalareissu, kenellä nousee karvat pystyyn ja kenellä ei?

Jos mies haluaa mennä kalaan niin mikäs siinä. Saahan sitä ihmisillä harrastuksia olla. Jos hän olis sitä tyyppiä, että örveltäis kännissä pitkin jokea ja uhoais nyrkit pystyssä kaikille muille kalastajille, niin saattaisin jotain kielteistä sanoakin. Vaan olisko se sitten enää minun mies...
  19. TUNDRA-arjen sankari-

terveydenhuollossa työskenelevien oikeudesta olla tekemättä aborttia..

Jäi tuo oma mielipide vielä sanomatta. Jos jotkut asiat kuuluvat työnkuvaan, niin silloin ne kuuluvat. Kannattaa vaihtaa alaa, jos valmiiksi tietää, että ei voi töitään vakaumuksensa vuoksi hoitaa.

Yhteistyössä