Klitoriksen sijainti

• Viestiketjun aloittaja "Aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Aloittaja"
Kopioin tämän nyt tuolta toisesta keskustelusta, koska asia ihan oikeasti kiinnostaa minua ja ajattelin, että tätä kehtaa näin yöaikaan kysyäkin:

Saatteko kaikki klitoriksenne osumaan mieheen yhdynnässä? Omalla anatomiallani ainakin olisi täysin mahdotonta saada päällä ollessa peniksen varsi sitä hieromaan, ellei miehen vehje olisi todella käyrä. Myöskään lähetyssaarnaajassa klitoris ei osu lähellekään miehen häpykumpua.

Ilmeisesti oma klitorikseni on edempänä, kuin naisilla yleensä. Näin päättelen siitäkin, etteivät vibrojen klitoriskiihottimet jäävät sentin-puolitoista maalistaan.

aaapeee
On toki minulla itsellänikin sormet ja omia sormiaan käyttämään valmis mieskin :) Enkä muutenkaan haikaile yhdyntäorgasmien perään. Olen vain utelias asian suhteen. Monesti panovinkeissä naisia kehotetaan päällä ollessaan hinkkaamaan klitoristaan miestä vasten, mutta minulla se ei onnistu mitenkään. Samoin joku tuossa yhdyntäorgasmia koskevassa keskustelussa mainitsi peniksen varren osuvan klitorikseen lähetyssaarnaajassa. Olen siis miettinyt, että olenko anatomialtani kovinkin poikkeava, vai onko onko muitakin, joilla itsensä hieroskelu mieheen ei onnistu yhdynnässä.

aaapeee
Kyllä tiedän, missä klitoris sijaitsee ja mitä sillä tehdään. Olen kuitenkin ymmärtänyt,että sen sijainti vaihtelee hieman naisesta toiseen. Jos näin ei olisi, miksi vibrat eivät ole minulle sopivia?

Yhteistyössä