Kuka muu ei vielä tiedä, mitä tehdä juhannuksena?

Enpä tiedä vielä. Yksi kaverini valitteli, että miehensä lähtee varmaan kavereidensa kanssa ryyppäämään ja hän lapsen kanssa kaksin jussina. Tän kaverin kanssa puhuttiin, että jospa keksitään yhdessä sitten jotain kivaa itelle ja lapsille. Saas nähdä. Ei kyllä huvittaisi ihan kaksistaan vauvan kanssa vaan koko juhannusta olla, että tuo olis hyvä vaihtoehto. :)

Menen eka kerran viihteelle raskauden ja synnytyksen jälkeen. Vähän kumminkin sellainen kakspiippunen juttu. Vähän pelottaa jättää vauva hoitoon ja mietin että pärjääkö ne, mutta toisaalta tekee mieli mennä. Todennäkösesti mulla tulee vauvaa ikävä ja tuun aikasin kotiin..

Ei hajuakaan mitä teen juhannuksena. Lasten pitäisi olla isällään, paitsi jos ex yhtäkkiä haluaakin lähteä juhlimaan juhannusta jonnekin. Silloin vietän juhannuksen lasten kanssa.

Toisaalta olen ilmoittanut rekryyn olevani käytettävissä juhannuksena, eli voi olla että olen töissä. Tai sitten vietän juhannuksen kotona miesystäväni kanssa :) Ei juhannus minulle niin hirveän tärkeä juhla ole, enemmän odotan laivareissua lasten kanssa juhannuksen jälkeen.

Ei suunnitelmia. Kummanki vanhempien luona varmasti käydään. Ja hiekkasärkillä on ruukattu pyörähtää katsomassa meno, vaikka sitä samaahan se aina on. Eipä tiiä jaksaako tänä juhannuksena, tuon vauvan kans. Katsotaan...

Yhteistyössä