miesten kalareissu, kenellä nousee karvat pystyyn ja kenellä ei?

• Viestiketjun aloittaja ff
  • Ensimmäinen viesti
Jos mies haluaa mennä kalaan niin mikäs siinä. Saahan sitä ihmisillä harrastuksia olla. Jos hän olis sitä tyyppiä, että örveltäis kännissä pitkin jokea ja uhoais nyrkit pystyssä kaikille muille kalastajille, niin saattaisin jotain kielteistä sanoakin. Vaan olisko se sitten enää minun mies olemassakaan.

[QUOTE="vieras";24003688]ettekö te osaa itse tehdä lastenne kanssa mitään extempore, pitääkö kaikki suunnitella viikkoja ennen???
[/QUOTE]

Miten ne kaksi asiaa liittyy toisiinsa. Esim. jos miehellä on menoa viikonloppuna (nykyisin olen töissä, mutta aiemmin oli useinkin), saatoin lasten kanssa keksiä vaikka mitä kivaa. Ja se, ettei viikonlopuksi ole mitään erityistä, ei tarkoita sitä, ettei ole ajatellut viettää rauhallista aikaa miehen kainalossa tai olisi vaikka extempore voinut käydä mattopyykillä. Mielestäni parisuhteeseen vain kuuluu se, että asioista keskustellaan ja menoista kerrotaan ajoissa. Joskus voi tulla itsekullekin hyvä tilaisuus lähteä kalareissulle päivän varoitusajalla, mutta mielestäni puolisolla on oikeus pahastua siitä.

Yhteistyössä