Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Huh happis minkä näköisiä kuvia siellä pupppihottumasivuilla!!! Mua alkoi heti kutittamaan kun katoin niitä kuvia;). Toivottavasti joku auttaa siihen kutiamiseen! Minulla oli tänään neuvola enkä saanutkaan sitä rokotusta jota menin hakemaan kun eivät olleet vielä tulleet neuvolaan:kieh:. Ja...
  2. J

Kolmatta odottavat 2010

Aion ottaa torstaina sen kausi/possurokotuksen... Aikooko joku muu ottaa? Vähän hirvittää mut otan kuitenkin. Kuulin et olis tulossa erityisen ärhäkkä influenssatalvi joulukuusta alkaen! Tänään rv 34+5
  3. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Aion ottaa torstaina sen kausi/possurokotuksen... Aikooko joku muu ottaa? Vähän hirvittää mut otan kuitenkin. Kuulin et olis tulossa erityisen ärhäkkä influenssatalvi joulukuusta alkaen! Tänään rv 34+5
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Toivottavasti mur-mur plussa vahvistuu!!:flower: Aion ottaa torstaina sen kausi/possurokotuksen... Aikooko joku muu ottaa? Vähän hirvittää mut otan kuitenkin. Kuulin et olis tulossa erityisen ärhäkkä influenssatalvi joulukuusta alkaen! Tänään rv 34+5
  5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Aion ottaa torstaina sen kausi/possurokotuksen... Aikooko joku muu ottaa? Vähän hirvittää mut otan kuitenkin. Kuulin et olis tulossa erityisen ärhäkkä influenssatalvi joulukuusta alkaen!
  6. J

35 v + odottajat, vol 5

Mullakin on jonkin aikaa aina välillä kutissut rintojen sisäsivuilta ja välillä oon raapinu ihan verille asti. Yritän kuiutenkin hillitä raapimista ja jotenkin tuntuu että rintaliivit ärsyttää kun kutinaa ollut illalla päivän päätteeksi. Hikoilen myös rintojen välistä kun nämä ovat sellaiset...
  7. J

Nipsu74 en ole päässyt uuteeen ultraukseen. Tänään soittelin neuvolaan mutta vaikka neuvolatäti oli koko viime viimkon lomalla niin tänään aloitti työviikkonsa vasta kymmeneltä kun soittoaika olisi ollut 9-10. Torstaina on neuvolatädille aika varttuna joten silloin sitten käsikopelolla asennosta...
  8. J

Influenssarokote??

Aion ottaa...ilmeisesti tän viikon torstaina neuvolakäynnin yhteydessä! Tällä viikolla tulee rv 35 täyteen. Otin viime syksynäkin ja hyvin toimi, tosin silloin en ollut raskaana. Sitä suositellaan erityisesti viimeisellä kolmanneksella oleville jolloin vauvakin saa suojaa ko. tauteja vastaan.
  9. J

Ja nyt kysyn kyllä tosi tyhmää mutta kai vastasyntyneelle voi kypäräpipon laittaa?? Vai oliko sen oltava kaulan alta solmittava? Niitä kotiintulovaatteita olen vihdoin yrittänyt pakata. mulla on se jääkarhu-lämpöpussi kaukaloon. Sinne alle ajattelin että kevytvanuhaalari huppuineen. Sitten...
  10. J

Ikinä en ole ollut kokoarvioultrassa! Eikä tälläkään kertaa ole mitään puhetta asiasta ollut neuvolassa vaiikka mulla on se rd:kin. Jotenkin tuntuu että just mun neuvolassa ei millään meinaa saada aikoja mihinkään lääkäriin saati ultraan. Kuulin just että eräs toinen jolla viikon päästä laskettu...
  11. J

Kolmatta odottavat 2010

Paljon onnea Sutuliille poikavauvasta!!:heart::flower:
  12. J

Ei täälläkään juuri nukuta johtuen 2v ja 4v lapsista. Toinen välillä vahtii minua kuin haukka ja tuntuu että nukkuu toinen silma auki ja toinen kiinni ja minnekään en saisi makuuhuoneesta lähteä. Ja toisella edelleen ne mahavaivat jotka viime yönä herättivät keskiyöllä ja sitten viiden aikoihin...
  13. J

Keltakaneli voi ei, siis perätilassakin voi kuulua sydänäänet oikealla alhaalla!? Maanantaina ajattelin soittaa neuvolaan jos sieltä vihdoin jonkun saisi kiinni kun tämän viikon neuvolantäti olikin lomalla kun sinne yritin soittaa. Saa luvan varata minulle terveyskeskusultran ajoissa jotta saan...
  14. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Tännekin puolelle toivottelen Lumi-Marjalle valtavasti tsemppiä ja voimia! Vauvalla jo hyvät viikot ja uskon että kaikki järjestyy parhain päin.:hug:
  15. J

35 v + odottajat, vol 5

Lumi-Marjalle nyt valtavasti tsemppiä ja voimia!:hug: Vauvalla jo hyvät viikot. Kyllä kaikki järjestyy parhain päin:hug:
  16. J

Vau kadak mitkä viikot! Olispa mullakin jo!! Tänään rv 34+1.
  17. J

Lillikka miksi pitää mennä makuuasennossa sairaalaan jos lapsivedet menee?? Tämä kolmaskertalainenkaan ei muista;)! Kuuntelin doplerilla pitkästä aikaa sydänääniä kotona ihan kartoittaakseni missä päin mahaa sykkeet kuuluvat koviten kun yritin siitä päätellä miten päin vauva on. Luin netistä...
  18. J

Kolmatta odottavat 2010

Tänään rv 34 täynnä!
  19. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään rv 34 :heart:!

Yhteistyössä