Hakutulokset

1. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Tänään rv 34!:heart:
  2. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Täälläkin kurkku vähäsen kipeenä... aamulla viiden jälkeen kun esikoinen taas heräsi vatsakipuunsa oli mullakin mahassa outo tunne...sellaista menkkamaista jomotusta toisella puolella ja pelästyinkin et nytkö se synnytys alkaa:O ja maha oli samalla ihan kova. Mahan kovettumista mulla toki on...
  3. J

espoir noudatin orjallisesti sitä rd-ruokavaliota koko alkuraskauden kunnes rauta-arvot romahtivat sataseen. Syytin osittain tuota ruokavaliota arvojen huononemisesta. Siis kun ei hedelmiäkään mielellään saanut kuin muutaman syödä eikä tuoremehua ja ne kuitenkin ovat c-vitamiinin lähteinä...
  4. J

Huomenna tulee rv 34 täyteen! Vielä kuusi viikkoa. Mulla on kumpikin aikaisempi raskaus mennyt 3 ja 4 päivää yli la:n joten olettaisij niin käyvän taas mikäli saan normaalisti alakautta synnyttää (eli vauva vielä kääntyisi oikein päin). Raskausdiabetes mulla on ollut alusta asti mutta toisessa...
  5. J

35 v + odottajat, vol 5

Tervetuloa kaikille uusille ja onnea:flower::heart:
  6. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Kaikille menetyksen kokeneille suuret halit ja toivotan teille voimia jaksaa pahimman yli! Ja palatkaa pian takaisin!!!:hug:
  7. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Juu Hysteria yritin jo tänään soittoajalla soittaa neuvolaan ja kysellä asiasta mutta...yllätys yllätys ketään ei saanut kiinni vaikka tosiaan oli soittoaika, vastaaja vastasi vaan että koulutuksessa. No, huomenna yritän uudestaan. Välillä jo mietin että pitäiskö mennä yksityiselle ultraan ja...
  8. J

Sairaalakassia en ole pakannut vaikka jo 2.12 la ja ultran mukaan 29.11. Sellaiseen pienempään kassiin olen jotain pientä tavaraa itseäni varten laittanut joka siis tulee sen ison kassin sisään. Kotiutumisvaatteista vauvalle ei vielä tietoa. Kypärämyssykin tarttis vielä ostaa kun just huomasin...
  9. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

Oivikki ens viikon torstaina on neuvola. Silloin tulee rv 35 täyteen. Luin että kääntö pitäisi tehdä rv 35-36 tai muuten voi olla liian myöhäistä. Ja viime viikollahan tiistaina mulla oli se neuvolalääkärin ultra ihan sen takia että olis saanut lähetteen kääntöön taysiin. Mutta tosiaan vauva...
  10. J

Kolmatta odottavat 2010

Mulla sattuu niin järkysti oikea kylkiluu tai jokin siinä kohdassa et yritän olla koko ajan vinossa kun silloin sattuu vähemmän. Yritin maata vas. kyljellä jolloin oletin vauvan "valuvan" vasemmalle puolelle mut ei... Vois välillä sattuu vaikka vasen puoli mut ei koskaan sieltä ja vauva tykkää...
  11. J

35 v + odottajat, vol 5

Mulla sattuu niin järkysti oikea kylkiluu tai jokin siinä kohdassa et yritän olla koko ajan vinossa kun silloin sattuu vähemmän. Yritin maata vas. kyljellä jolloin oletin vauvan "valuvan" vasemmalle puolelle mut ei... Vois välillä sattuu vaikka vasen puoli mut ei koskaan sieltä ja vauva tykkää...
  12. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

13. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

14. J

15. J

Miten erotatte vauvan käsien "jyskeen" jalkojen liikeistä tässä vaiheessa raskautta? Onko jalkojen "jyske" aina kovempaa? Eli edelleen pähkäilen mitenb päin vauva on! VAikka eipä tuota mun kohdalla enää jyskeeksi nvoi sanoa, sillä täälläkin on liikkeet jotenkin vähentyneet eikä ns. potkusarjoja...
  16. J

Jaa että kohdunsuun vihlaisut on huonojuttu?? Ja siis mun kohdunsuuta ei oo kukaan tarkastanut kuukausiin!! Mulla oli sellaista vihlaisua kohdunsuulla eilen... Suraava vilkaisu tilanteeseen on kai 4-5 viikon päästä:O ja silloin viikkoja kasassa siinä 37-38. Olen nyt rääkännyt itseäni liikaa...
  17. J

35 v + odottajat, vol 5

Tänään rv 33!=)
  18. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

prinsari ikävää että sinulle kävi noin! Voimia!:hug::hug:
  19. J

Huonejärjestelyt meillä nukutaan kaikki samassa huoneessa. Meillä maskuuhuoneet niiin ikävästi että yks alakerrassa ja kaks yläkerrassa. Välissä jyrkät rappuset joten...kaikki viis aiotaan nukkua alakerrassa. Saattaa tosin olla että joudun siirtymään olohuoneeseen vauvan kanssa jos silläkin...
  20. J

Siitä influenssarokkotuksesta vielä...kysyin neuvolalääkkäriltä uskaltaako sen ottaa ja hän naurakti että ei kai sitä muuten suositeltaisi jos sitä ei uskaltaisi ottaa... Mulla tosin on mennyt luotto noihin terveyskeskuslääkäreihin ym. mutta täällä sen saa ihan marraskuun alussa yleisenä...

Yhteistyössä