Hakutulokset

1. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Repa juu on ollut kokoajan perätilassa tähän asti. Kipuja ei niinkään ole potkuista tullut vaan jotenkin tuo häpyluu ja muut "osat" siellä alhaalla jomottavat ihan eri tavalla kuin jos vauva pää alaspäin. Esim. jos istuu vähän kauemmin niin ylösnoustessa vihloo jonkin aikaa luihin ja sitten...
  2. J

Kolmatta odottavat 2010

Eilen oli neuvola ja neuvolalääkärin tekemä pikaultra. Mulla on kai niin ovela vauva mahassa että tähän asti on istunut perätilassa mutta eilen aamulla sängyssä näin ja tunsin miten joku kova palli lähti liikkeelle mahan alaosasta ihan yläosaan ja kuinka ollakaan niin ultrassa vauva oli oikein...
  3. J

35 v + odottajat, vol 5

Eilen oli neuvola ja neuvolalääkärin tekemä pikaultra. Mulla on kai niin ovela vauva mahassa että tähän asti on istunut perätilassa mutta eilen aamulla sängyssä näin ja tunsin miten joku kova palli lähti liikkeelle mahan alaosasta ihan yläosaan ja kuinka ollakaan niin ultrassa vauva oli oikein...
  4. J

40+ ODOTTAJAT, vol 2

5. J

***Joulukuiset lumihiutaleet 2010- LOKAKUU***

Mulla oli esikoisella napanuora kertaalleen kaulan ympäri eikä se aiheuttanut mitään ongelmaa. Ponnistuksessa kätilö vaan pyytreli anteeksi kun joutui pitämään kahta sormea siellä aukossa sen pään lisäksi jotta saa kiepautettua napanuoran pois kaulan ympäriltä...ainakin niin ymmärsin.
  6. J

7. J

Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä-10 (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

Huomenna neuvola ja neuvolalääkärin ultra jossa on tarkoitus katsoa tuota vauvan perätilaa ja sitten lähetettä Taysiin kääntöön. Mulla vauva istuskelee tuolla mahassa niin että pää pyörii tuossa oikean kylkiluun alla ja tekee kipeää...nytkin. Tänään rv 32+3
  8. J

fanttomi täälläkin syödään viidettä kuukautta rautaa kaksi obsidania päivässä ja ferronolia lisäksi. nuo otan aamulla aikaisin tyhjään mahaan enkä syö ainakaan mkahteen tuntiin sen jälkeen jotta imeytyisi. Hemoglobiini oli viimeksi silti vain 117 joten rautaa joudun syömään loppuun asti...
  9. J

Liikkeistä täälläkin liikkeet muutrtuneet möyrimiseksi eikä potkuja enää tule niin paljoa. Eilen iltayöllä kuulostelin mahaa ja yleensä makuulle mennessä tulee tuntemuksia mut nyt yritin töniä mahaa ja herätellä kun ei mitään elon merkkiä kuulunut...onnistuinpa kerran tönäisemään mahaani niin...
  10. J

hara täällä myös ajatukset synnytyksessä...ollut jo monta kuukautta. Alkuun pelkona oli se miten ehdin sairaalaan ennen synnytystä. Ja sitten se perätila...Ja pelkopolille en päässyt kun ei pelot tarpeeksi suuria kai... Huomenna neuvola ja mahdollisesti terveyskeskusultra jotta nähdään miten...

Yhteistyössä