Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Yksi palstamamma vilahti äsken töllössä, burleski-yleisön joukossa

googlen haku toimii, mutta en ole ainakaan viel löytänyt sitä oikeaa ketjua...
  2. HyacinthBucket

Miks sannulin blogi toimi, siel olis ollut hänen kuvansa. Höh, olis kyllä tosi kiva blogi, luin sitä säännöllisesti.:(
  3. HyacinthBucket

Miksi aamukahvi maistuu kissanku*elle?*turhis*

Munkin maistuu juhlamokka ihan moskalta, on niin kauhea flunssa... olen yrittänyt juoda mustana, yleensä juon maidon kanssa. Silleen ei maistu niin pahalle.:|
  4. HyacinthBucket

Muistan ketjun, kuka se oli... sannulii? : / Oon kyllä sellanen lahopää, että saattoi olla kuka vaan:D
  5. HyacinthBucket

Kertokaas viisaammat - blogitoiminnosta kysymys

Kirjoitatko johonkin sellaiseen blogiin siis jossa on monta kirjoittajaa? Silloin ne kirjoitukset menee yleensä julkaisemisajan mukaan pinoon päällekkäin, uusin päälle.
  6. HyacinthBucket

Kertokaas viisaammat - blogitoiminnosta kysymys

Valkkaa sieltä uusi kirjoitus, tai uusi teksti tjms. Sitten kirjoitat sen uuden tekstin ja julkaiset, niin se tulee sen vanhemman päälle:)
  7. HyacinthBucket

Ei voi olla totta! Tämäkin vielä...

Voi raasua:laugh::laugh::laugh:
  8. HyacinthBucket

joulu tulee

Tottakai odotan joulua koko vuoden, kuustakin olen taas marjametsässä käydessäni katsellut, en ole viel hyvää löytänyt. Ja koht alan neuloa sukkia pukinkonttiin.:xmas:
  9. HyacinthBucket

Gallup: Minkä ikäisenä joitte kännit ekan kerran?

13 vuotiaana, isosiskoni ja sen kavereiden kanssa, lonkkua juotiin, oli aika kova pakkanen silloin ja ihan tuolla "keskustassa" oltiin. Siitä seuras semmosta, että en ole ikinä enää sen jälkeen lonkeroa juonut. Oksensin niin paljon sitten koko loppuillan, etten ole koskaan muuten silleen yrjönnyt.:x
  10. HyacinthBucket

Kolmasluokkalainen unohti reppunsa kotiin

Niin ja meidän sälliltä ainakin unohtui ihan, että mihin v****n amikseen pitäis mennä:|
  11. HyacinthBucket

Kenen kanssa te juttelitte raskaudestanne?

Koska noita odotuksia on ollut sen verran monta, niin onhan ne juttukaveritkin vaihtuneet. Ekasta en voinut puhua oikein kenellekään, kun kukaan ei halunnut puhua mun kanssa odotuksesta, ei ollut oikein tuttuja raskaana edes silloin. Tokasta sit taas meidän rivareista oli kolme yhtä aikaa...
  12. HyacinthBucket

Mitä blogeja luet ja miksi?

Paskamutsin päiväkirjaa ei olla tässä mainittu, sen huumori puree munhun.:D Mulla on seurannassa kyllä tosi paljon erityylisiä blogeja, kiinnostaa kovin myös ulkomailla asuvien suomalaisten blogit.
  13. HyacinthBucket

TYLSÄÄ... mainosta blogiasi tai jonkun muun

Yritin lukea sieltä täältä ja saada selville montako lasta tuossa suurperheessä on nykyään? Mutta en äkkiä löytänyt vastausta. Olis kiva tietää, kun itsellä on vain seitsemän lasta;) Tykkään lukea tuollaisia täyttä elämää blogeja, sitten odotusblogeja ja tietty Ebe on ihan omaa luokkaansa ja...
  14. HyacinthBucket

Uusi päivä, miltäs palsta nyt tuntuu?

Toivon, että toi haku alkais toimia, muuten tykkään, mutta kun en löydä nyt vanhoja ketjuja.=)
  15. HyacinthBucket

Meillä on tänään hääpäivä

Onnea:heart:
  16. HyacinthBucket

Voisko joku manata

"hus pois onni nurja, on pololla olo kurja, jätä rauhaan tuuri huono, hyvän onnen on nyt vuoro!" :hug: Toivottavasti auttaa
  17. HyacinthBucket

Nämä miehet uusivat palstan!

:laugh::laugh::laugh: Hieman luisevia, kovasti ovat varmaan raataneet uudistuksen kimpussa!
  18. HyacinthBucket

Oiiiii! Plussasin!!!!

Onnea!:heart:
  19. HyacinthBucket

Olen usein ihmetellyt miten joku unohtaa hammaslääkärin tai lapsen neuvola-ajan

:D Mulla sit taas voi kännykkä olla "kadoksissa" vaikka kaks kolme päivää, ennen ku alan kaivata sitä.

Yhteistyössä