Hakutulokset

1. HyacinthBucket

Olen usein ihmetellyt miten joku unohtaa hammaslääkärin tai lapsen neuvola-ajan

Mä en yleensä kyllä tiedä edes missä mun puhelimeni on, ja vaikka kalenteri on keittiön seinässä ja siinä lukee kaikki kissan kokosin kirjaimin, niin silti olen unohtanut mennä opettajaa tapamaan.:ashamed: Mutta sitä en ymmärrä, kun jotkut menee aina joka paikkaan myöhässä.
  2. HyacinthBucket

G: Mitä uusia ohjelmia/kausia alat seuraamaan?

4.9. alkaa Selviytyjät, muista seurattavista en osaa viel sanoa, mutta tuo on ihan pakko, niin ku edelliset kaudetkin :D
  3. HyacinthBucket

Olen usein ihmetellyt miten joku unohtaa hammaslääkärin tai lapsen neuvola-ajan

Järkyttävä se tunne, kun yht äkkiä muistaa, että on unohtanut jotain:ashamed:
  4. HyacinthBucket

No nyt alkaa lyyti kirjottaa.

=) Minustakin tämä on niin kiva, kunhan vaan oppii käyttämään tätä ja sit kun kaikki alkais toimia ja pääsis noihin omiin tietoihinsakin ;)
  5. HyacinthBucket

En uskalla kokeilla, niin kertokaa mitä tapahtuu

Hmmm... ehkä uskallan joskus kokeilla. Tai sit en, tuntuu aika pelottavalta liittää kaikki yhteen kuitenkin. : /
  6. HyacinthBucket

En uskalla kokeilla, niin kertokaa mitä tapahtuu

jos painan tosta facebook connect namikasta?:attn:
  7. HyacinthBucket

Oletteko katsoneet profiilianne?

Kyllä mä näen sulla tossa kuvan avattaren kohdalla:)
  8. HyacinthBucket

Ihan kiva tää uudistus!

Mäkin tykkään, ja kyllä ne varmaan kaikki tästä lähtee koht toimimaan. =)
  9. HyacinthBucket

Millaiset fiilikset teillä on, joiden lapsia on piikitetty pandemrixilla?

Toimin sen mukaan mikä silloin oli musta paras vaihtoehto. Sitäpaitsi kaikkiin rokottuksiin liittyy riskejä, mutta niin niihin tauteihinkin mihin ne rokotteet on otettu.

Yhteistyössä