joulu tulee

• Viestiketjun aloittaja jouluihminen
  • Ensimmäinen viesti
"karvakorvakettu"
[QUOTE="köyhä";21893878]Ootan joo, mut tavallaan en koska olen köyhä, enkä voi ostaa lahjoja, en saa niitä itsekkään, mutta täällä palstalla se tuntuu olevan pääaihe, mitä jouluna annoitte tai saitte.[/QUOTE]

Lahjoista hössöttäminen häiritsee myös mun joulumieltä. Muutoin tykkään kyllä joulusta ja sen tunnelmasta varsinkin jos sitä ei tarvitse elää niin perinteisesti ihan joka vuosi. Viime vuosi oltiin ulkomailla, joten tänä vuonna odotankin joulua. Olisi kiva saada paljon sukulaisia sitä viettämään ja syödä paljon hyvää ruokaa. Lahjoista viis.

Täällä kans odotellaan ja toivotaan,että pääsisimme jouluksi omaan,uuteen kotiin :heart: Jos ei vielä jouluksi niin vuoden vaihteessa kuitenkin :)
Hieman lahjajutut ressaa,kun uuteen kotiin oisi niin paljon ostettavaa,että miten rahat riittänee,mutta pittää alkaa nyt jo hyvissä ajoin osteleen...

:wave:
Ja tänä vuonna annan miehelle tahtonsa läpi heidän maansa tavoista - joulukuusi laitetaan jo mun synttäripäivänä. Ehtii ihailla pitempään :D Viime vuonna taistelin vastaan, mutta harmitti sitten vietävästi kun kuuselle tuli lähtö..!

Ihanaa aikaa, tää odotus :heart:

Mun pitäis oikeesti skarpata noitten lahjojen kans ja alkaa sit vaikka jo hankkii niitä, mä nimittäi INHOON shoppailua ja niihän se aina menee et ne lahjat on viime tingassa ostettuja eikä välttämättä ihan ajatuksen kanssa..:ashamed:

Ukon kanssa käytiin läpi leluvarastoa, ja kovasti näyttää että pääosin pojan lahjat ovat jo siellä. Vuosi sitte ostetut legot annetaan nyt tänä jouluna... Katselen jo joulukalenterin sisältöä sillä silmällä.

Kohta pääsee joulukorttein tekoon

liisa lapamato
Kyllä, nyt jo pikkuhiljaa aleista lahjoja ja joulukuussa ei välttämäti tarvitse miettiä joululahjoja lainkaan :D (paitsi paketointi, mut se onkin kivaa) Kätevää, eikö? ;)
Niinpä, oot mun sielunsisko selvästi :D
Mä olen huomannut senkin että lahjat on todella ajatuksella valittuja kun on ollut koko vuosi aikaa, eikä kiireessä kalliilla ostettuja. Joulujoulujoulu :heart:

"helmi"
Ennen vihasin joulua, mutta ensi joulua olen odotellut jo, ehkä johtuu siitä et meille syntyy viikon sisään vauva ja ollaan ekaa kertaa jouluna perhe <3 kovasti jo miettinyt, mitä ihanaa loihdin tänne kotiin ja mitä lahjoja ostan =)

Kyllä, nyt jo pikkuhiljaa aleista lahjoja ja joulukuussa ei välttämäti tarvitse miettiä joululahjoja lainkaan :D (paitsi paketointi, mut se onkin kivaa) Kätevää, eikö? ;)
Näin mäkin teen. Yleensä mulla on viimeistään marraskuussa kaikki hankittu. :D

Tosin jos/kun teen itse jotain, sen valmistuminen voi viedä lähemmäs joulua. ;) Mut kummilasten ja oman tytön lahjat on nyt jo hankittu, aikuisille en hankikaan kuin jotain ihan pientä.

"shihtzu"
Joulua en ole vielä kauheasti miettinyt, kun ensin on vauvan syntymä tuossa välissä, se jotenkin vie ajatukset pois joulusta. Tämä onkin sitten ensimmäinen joulu 2 lapsen yksinhuoltajana, mutta toisaalta ei tämä taida paljoa aiemmista erota, paitsi ettei tarvitse miettiä miehelle lahjaa :) Minä rakastan joulua ja on ihanaa laitella paikkoja joulukuntoon, saa vain nähdä miten tänä vuonna jaksaa ja ehtii, mutta eiköhän ne normaalit saa laitettua.

Ikean reissulta tuli jo viimeksi ostettua piparimuotteja valmiiksi.

Yhteistyössä