Olen usein ihmetellyt miten joku unohtaa hammaslääkärin tai lapsen neuvola-ajan

Höpsis... minulla on esim. torstailla muistutus, että perjantaina pitää tehdä tietty asia. Ja perjantaina uudestaan, sopivasti ennen aikaa, jolloin homma tapahtuu- Tyyliin: "huomenna hammaslääkäri klo 10" ja" Tänään hammaslääkäri klo 10" ja muistutus vaikka tuntia ennen.
Minulla on vakiosti ysiltä aamulla muistutukset sen päivän asioista, mutta jos vaikka on hammaslääkäri ysiltä, muistutus on seiskalta. Sitä en yleensä unohda, mutta muuten päivän aikana ehtii unohtaa. En tykkää, että puhelin koko ajan piippaa, joten vika ei sinänsä ole puhelimessa eikä menoissa vaan minussa:saint:

Höpsis... minulla on esim. torstailla muistutus, että perjantaina pitää tehdä tietty asia. Ja perjantaina uudestaan, sopivasti ennen aikaa, jolloin homma tapahtuu- Tyyliin: "huomenna hammaslääkäri klo 10" ja" Tänään hammaslääkäri klo 10" ja muistutus vaikka tuntia ennen.
:D Mulla sit taas voi kännykkä olla "kadoksissa" vaikka kaks kolme päivää, ennen ku alan kaivata sitä.

JONSERED Karhunkantaja
:ashamed:

Minulla on muistutukset ruuanlaitolle, lasten hakemiselle koulusta ja lääkkeille. Ja sitten tietenkin harrastuksille, töille ja muille muistettaville asioille, synttäreille ja sen semmoisille. Tasaisesti pitkin päivää... Ja jollen heti reagoi muistutukseen, homma takuulla unohtuu.

Yhteistyössä