Hakutulokset

1. Lode-

Kaveri torpedoi aina kaikki mun orastavat miessuhteet :(

Voivat tosiaan olla kateellisia tai sitten tosiaan oikeassa, jos näetkin ne ihastumisesikohteet ihanampina ja kunnollisempina kuin todellisuudessa ovatkaan. Mulle myös kaverit mainitsevat samoja juttuja kuin sinun kaverit sinulle. Mutta omassa tapauksessani se johtuu kyllä ihan siitä, että...
  2. Lode-

Laittakaa kuvia itsestänne :)

Haha :D Tuossa on se laukku takana niin näyttää vielä, että mulla olis ne hiiren korvat...
  3. Lode-

No kiitos :)
  4. Lode-

Kiitti :) Okei, mä lopetan. Mut sen voin sanoa omaksi puolustukseksi, et mulla ei ole ikinä niitä duckface-huulia. mut sekin johtuu siitä, et mulla ei ole tarpeeksi pulleat huulet sellaiseen.. :xmas:
  5. Lode-

Tässäpä tämä vielä. Kaveri otti tämän, kun oltiin ottamassa vähän skumppaa ja siideriä eräs ilta..
  6. Lode-

No ei se nyt Hannele Laurilta näytä :D Ihan dorka muokkaus kylläkin. Oikeastihan hän on ihan sievä.
  7. Lode-

Kieltämättä aika huvittava kuvanmuokkaus tossa Savannan kuvassa. "Näin olet kauniimpi." :D Kerro äijä4life missä lafkassa olet duunissa, niin osaan kiertää kaukaa. :) Vaikka ei sillä, ihan hyviä neuvoja mulle annoit. Tosin tiesin ne jo itsekin ennestään.

Yhteistyössä