Hakutulokset

1. Lode-

Laittakaa kuvia itsestänne :)

Eivät varmasti välitäkään. Mutta sellaisia ihmisiä on ihan todella olemassa (esimerkiksi minä), johon nämä ulkonäöndissaamisyritelmät eivät oikein tehoa. Kaikille se ulkonäkö ei ole se heikoin kohta itsetunnossa. Varsin viihdyttäviä nämä tämmöiset ketjut sen sijaan ovat ainakin itseni...
  2. Lode-

Meikäläistä jos tahtoo provosoida, niin huomio tosiaan kannattaa keskittää johonkin ihan muualle kuin ulkonäköön. :) Tällaiset ketjut ovat tietysti ihan otollisia etenkin taitamattoman provosoijan näkökulmasta, kun niin monet ottavat ymmärrettävistä syistä oman turpavärkkinsä aika...
  3. Lode-

Tummia rajauksia käytän, jos lähden jonnekin juhliin tms. Sen sijaan Kaksplussan kuvaketjuun tämä kuvakulma, silmämeikki jne. ovat ihan tarpeeksi edullisia. Mulla on sen verran kiireinen ja mielekäs elämä, etten ehdi kauheasti tällaisia valokuvausasioita miettimään. Johtuu varmaan myös siitä...
  4. Lode-

Tällä elopainolla ei kaksoisleukaa ole vielä tähän ikään mennessä kertynyt. Mulla on sen verran kauniit silmät, etten juuri silmämeikkiä tarvitse. Mutta kiitos ehdotuksista anyway :)
  5. Lode-

Tälleen yösyömmellä voin tällaisenkin laittaa tänne. Ja ei, en todellakaan ole vesiselvä tässä. :xmas:
  6. Lode-

Sopii sulle hyvin kyllä :)
  7. Lode-

Nyt mulla on pidempi ja aavistuksen vaaleampi tukka. Aurinko on sen paahtanut. Tämä on vapun alla otettu kuva.
  8. Lode-

Listataan päivän syömiset ja arvostellaan ne?

Ei olekaan siinä mielessä hyvä, että olet syönyt niukasti. Tosin toivoisin, että tämä olisi mun päivän ateria, sillä yritän tarkoituksella syödä liian vähän.
  9. Lode-

Listataan päivän syömiset ja arvostellaan ne?

Aamupala: 2 palaa paahtoleipää Floralla ja muutamalla palalla Oltermannia. Kurkkua. 2 desiä vaniljajogurttia. Lightmehua ja pari kuppia maitokahvia. Lounas: 3 uutta perunaa ja yksi nakki. Lightmehua. Maitokahvia kuppi. Välipala: banaani Iltapala: 2 palaa ruisleipää Floralla ja parilla...
  10. Lode-

Lähetä kuvasi niin haukun sen

Täytynee kaivaa jostakin esiin se mun kuva, missä mulla on neukkukotsa ja lentäjäpleksit päässä. Siitä kuvasta ei voi löytää mitään muuta kuin huonoa...
  11. Lode-

Ajattelin pitää muutamille palstalaisille rapujuhlat ensi kuun alussa 4.8. .. nyyttäri-periaatteella

Olisin tullut ilomielin, mutta 4.8 olen menossa yöksi duuniin, joten joudun jättämään väliin : /
  12. Lode-

Mikä normaalin kokoisella naisella pohkeenympärys isoimmasta kohdasta

Mulla on 35 cm ja koen levani ihan normaalikokoinen. Ikinä ei ole saappaat kiristäneet varsista 37 koon jalalla. Mun pohkeet ovat kyllä kuin viulunkielet, sporttaan kai niin paljon sitten.
  13. Lode-

G: Jos vaihtoehtona olisi elää varastaen tai itseään myyden, kumman valitsisit?

Myisin itseäni. Omalla kohdallani elanto olisi varmempi siten. Olisin surkea varas, luulisin. Jäisin heti kiinni.
  14. Lode-

Viikonlopun kuvaketju, aihe vapaa mutta pakollinen

Nostan ketjua mun pohjetatuoinnilla, joka ei kylläkään ole vielä valmis.
  15. Lode-

G: pukeutumistyylisi?

Aika tavallinen. Käytän aika paljon hameita ja mekkoja. Farkkuja en käytä juuri koskaan, omistankin niitä vain kolmet. Väreinä mustaa, harmaata, valkoista, tummansinistä ja tummanpunaista yleensä. Tosin tämän hetkinen lempihame on Guessin oranssi farkkuhame. Tällä hetkellä mulla on päällä Peak...
  16. Lode-

Käyttöaste - Korkea!

Jokainen saa valita elämäntapansa niinkuin parhaakseen katsoo. En mä tuomitse, kun en itsekään täydellinen elämässä ole ollut. Minä pidän itseäni vanhemmista, kokeneista miehistä. Ja mulle yli 40-vuotias kokematon mies on kyllä turn off.
  17. Lode-

Tulot

Mullakin on tuttavia tosiaan työttömistä lääkäreihin ja juristeihin. Kaveripiiriäni en tulojen perusteella valitse. Parisuhdekuviot ovat sitten asia erikseen, edellä mainittu.
  18. Lode-

Tulot

En mielestäni kuulosta sen julmemmalta kuin sellainenkaan henkilö, joka haluaa, että tulot olisivat vähintään samaa luokkaa kuin itsellä. Minua ei kiinnosta oikein sekään. Tärkeintä on, että ihminen tekee jotain elantonsa eteen. Minusta sinä kuulostat julmalta, kun toivot ventovieraalle...
  19. Lode-

Hahaha. Kyllä nuo changen mitat on tehty huijaamaan pienitissisiä naisia!

Chngella käytän kokoa 65F. Muissa merkeissä yleensä kokoa 65E.
  20. Lode-

G: Mitä käsisaippuaa teillä nyt vessassa?

Lushin Rockstar palasaippua. Muun merkin saippuoita en käytäkään.

Yhteistyössä