Käyttöaste - Korkea!

• Viestiketjun aloittaja Just jooo
  • Ensimmäinen viesti
"Aapee"
Kokematon 41 vuotias mies. Tuosta pahempaa turn offia on vaikea keksiä. Jos mies vielä harrastaisi tietokoneita ja radio-ohjattavia niin BINGO!
Harrastuksiini ei kuulu tietokoneet, eikä radio-ohjattavat.

Sen sijaan pitkäaikainen harrastukseni on eräs kamppailulaji, lisäksi kuntoilu eri muodoissa.
( Olen pelkkää rautaa, niin sisältä kun ulkoa)

Sinun harrastukset, annas kun arvaan kaljan juonti , tv:n katselu ja makailu.

"poikia3"
Olen 44 vuotias mies ja huolisin vaikka 45 vuotiaan koskemattoman naisen.
Sua ei hetkeäkään epäilyttäisi, että naisessa on jotain vikaa?

Mä olen myös 44-vuotias, ja en todellakaan haluaisi opettaa aikuista miestä sänkytavoille. Se elämänkokemus tekee siitä aikuisesta miehestä houkuttelevan, ja siihen kuuluu myös jo menneitä parisuhteita. Tosin niitä ei mun makuuni tarvitsisi kuitenkaan olla kymmeniä, yksikin suhde riittäisi.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Mieti asiaa
[QUOTE="poikia3";26797817]Sua ei hetkeäkään epäilyttäisi, että naisessa on jotain vikaa?

Mä olen myös 44-vuotias, ja en todellakaan haluaisi opettaa aikuista miestä sänkytavoille. Se elämänkokemus tekee siitä aikuisesta miehestä houkuttelevan, ja siihen kuuluu myös jo menneitä parisuhteita. Tosin niitä ei mun makuuni tarvitsisi kuitenkaan olla kymmeniä, yksikin suhde riittäisi.[/QUOTE]

Miten niin naisessa tarvitsisi olla vikaa .... Hän voi olla periaatteen nainen joka etsii vain ja ainoastaan sitä yhtä ja oikeaa, uskova jonka periaatteisiin kuuluu pidättyä esiaviollisesta seksistä, ujo, ronkeli ...

Joo, huh huh, luin tuon tarinan paperiversiosta. En kyllä ikinä, ikinä, ikinä viittis omalla naamallani ja nimelläni retostella tuommoisilla jutuilla.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Scarlett harmaana
[QUOTE="poikia3";26797817]
Mä olen myös 44-vuotias, ja en todellakaan haluaisi opettaa aikuista miestä sänkytavoille. Se elämänkokemus tekee siitä aikuisesta miehestä houkuttelevan, ja siihen kuuluu myös jo menneitä parisuhteita. Tosin niitä ei mun makuuni tarvitsisi kuitenkaan olla kymmeniä, yksikin suhde riittäisi.[/QUOTE]

Mutta jos kyse olis vaikka 21-vuotiaasta kokemattomasta nuoresta miehestä, niin ilomielin opettaasin. :p

Minun on vähän vaikea päästä sisään tuon jutun 130 kaadon ajatusmaailmaan ja motiiveihin, vaikka hän niitä jutussa valottikin. Se ei tarkoita sitä, että pitäisin hänen toimintaansa jotenkin tuomittavana, kukin tehköön mitä lystää, elämäntapa vaan tuntuu vieraalta. Mutta tästäkin huolimatta yli 40 vuotias ja täysin kokematon tuntuisi äkkiseltään vielä epäilyttävämmältä yhdistelmältä.

[QUOTE="Aapee";26797683]Minä en ole kenellekään naurunaihe, siihen yksinkertaisesti ei kenenkään rohkeus riitä, niin se menee. Siis rohkeus nauraa päin naamaa - selän takana naurajat ovat mitätöntä roskaväkeä joiden nauramiselle kukaan järjissään oleva ei laita mitään painoarvoa ja kuten sanoin päin naamaa minulle ei yksinkertaisesti ole varaa nauraa.

Sinä et ymmärrä kunnia asioista yhtään mitään , se on tullut jo selväksi.[/QUOTE]

Onko uhoaminen kunniakasta?

Jokainen saa valita elämäntapansa niinkuin parhaakseen katsoo. En mä tuomitse, kun en itsekään täydellinen elämässä ole ollut.

Minä pidän itseäni vanhemmista, kokeneista miehistä. Ja mulle yli 40-vuotias kokematon mies on kyllä turn off.

"..."
[QUOTE="poikia3";26797595]Minusta 41-vuotiaan miehen pitää jot tietää, miten naisen kanssa toimitaan. Joo en huolis 41-vuotiasta koskematonta miestä.[/QUOTE]

En millään tavalla puolustele provonikki-ap:tä, mutta miksi ihmeessä 41-vuotias kokematon mies olisi lähtökohtaisesti yhtään sen huonompi kuin vaikkapa 21-vuotias kokematon mies? Onko ajatuksena että nelikymppinen oppii hitaammin, vai mistä on kyse?

[QUOTE="...";26799506]En millään tavalla puolustele provonikki-ap:tä, mutta miksi ihmeessä 41-vuotias kokematon mies olisi lähtökohtaisesti yhtään sen huonompi kuin vaikkapa 21-vuotias kokematon mies? Onko ajatuksena että nelikymppinen oppii hitaammin, vai mistä on kyse?[/QUOTE]

Ajatus on varmaan se että kyllä tuon ikäisenä jo tuollaiset asiat pitäisi osata.

Yhteistyössä