Kumpi on kunniakkaampaa 130 vai nolla?Ap:n käyttöaste - korkkaamaton!
Ikä ~50
Ei saatana sentään!
Olet täysin hukassa - En ole peräkammaripoika vaan kunnianmies.Se 130. Siinä on ehditty nauttia muustakin kuin omasta kädestä, joka sinulla peräkamaripojalla tulee olemaan ainoa vaihtoehto.
Mistäs sinun kaltainen sen tietää ketä saan ja ketä en?Et ainakaan ketään vapaaehtoista saa. Ja kyllä: sinä olet ehta peräkammarin poika.
Minä en ole kenellekään naurunaihe, siihen yksinkertaisesti ei kenenkään rohkeus riitä, niin se menee. Siis rohkeus nauraa päin naamaa - selän takana naurajat ovat mitätöntä roskaväkeä joiden nauramiselle kukaan järjissään oleva ei laita mitään painoarvoa ja kuten sanoin päin naamaa minulle ei yksinkertaisesti ole varaa nauraa.Peräkamaripoika on juuri tuollainen äidin pikku piltti, jolla on naiiveja kuvitelmia vielä aikuisena mm. näistä 'kunnia-asioista'.
Ja: aika selkeä indikaatio asiaan on, ettei palstalaisille sinulla olisi vientiä, aika harva kolmekymppinen on neitsyt ja nuoremmille olet pelkästään naurunaihe.
Minä sanon suorat sanat ihmisille myös livenä, se on varma!Onko kunniakasta haukkua muita ihmisiä netisssä?
Kokematon 41 vuotias mies. Tuosta pahempaa turn offia on vaikea keksiä. Jos mies vielä harrastaisi tietokoneita ja radio-ohjattavia niin BINGO!Tuon ikäänen kokematon mies on kyllä melkoonen turn off.