Käyttöaste - Korkea!

• Viestiketjun aloittaja Just jooo
  • Ensimmäinen viesti
dah
[QUOTE="Aapee";26797512]Kumpi on kunniakkaampaa 130 vai nolla?

ps. ikä 41[/QUOTE]

Se 130. Siinä on ehditty nauttia muustakin kuin omasta kädestä, joka sinulla peräkamaripojalla tulee olemaan ainoa vaihtoehto.

dah
[QUOTE="Aapee";26797551]Olet täysin hukassa - En ole peräkammaripoika vaan kunnianmies.

Toisekseen, omakäsi ainoa vaihtoehtoni sinun mielestäsi? Minä tulen saamaan koskemattoman naisen.[/QUOTE]
Et ainakaan ketään vapaaehtoista saa. Ja kyllä: sinä olet ehta peräkammarin poika.

dah
[QUOTE="Aapee";26797587]Mistäs sinun kaltainen sen tietää ketä saan ja ketä en?

Kerrohan tolvake mitä peräkammaripoika tarkoittaa mielestäsi?[/QUOTE]

Peräkamaripoika on juuri tuollainen äidin pikku piltti, jolla on naiiveja kuvitelmia vielä aikuisena mm. näistä 'kunnia-asioista'.

Ja: aika selkeä indikaatio asiaan on, ettei palstalaisille sinulla olisi vientiä, aika harva kolmekymppinen on neitsyt ja nuoremmille olet pelkästään naurunaihe.

"vieras"
[QUOTE="poikia3";26797595]Minusta 41-vuotiaan miehen pitää jot tietää, miten naisen kanssa toimitaan. Joo en huolis 41-vuotiasta koskematonta miestä.[/QUOTE]

Mutta jokainen 41-vuotias mies huolisi koskemattoman naisen. Jännää.

"poikia3"
[QUOTE="vieras";26797633]Mutta jokainen 41-vuotias mies huolisi koskemattoman naisen. Jännää.[/QUOTE]

Mutta huolisiko 41-vuotias mies yli 4-kymppistä koskematonta naista? Nääh.

Minusta miehessä on varmasti joku vika, jos ei 41-vuoden ikään mennessä ole kellekään kelvannut.

"Aapee"
Peräkamaripoika on juuri tuollainen äidin pikku piltti, jolla on naiiveja kuvitelmia vielä aikuisena mm. näistä 'kunnia-asioista'.

Ja: aika selkeä indikaatio asiaan on, ettei palstalaisille sinulla olisi vientiä, aika harva kolmekymppinen on neitsyt ja nuoremmille olet pelkästään naurunaihe.
Minä en ole kenellekään naurunaihe, siihen yksinkertaisesti ei kenenkään rohkeus riitä, niin se menee. Siis rohkeus nauraa päin naamaa - selän takana naurajat ovat mitätöntä roskaväkeä joiden nauramiselle kukaan järjissään oleva ei laita mitään painoarvoa ja kuten sanoin päin naamaa minulle ei yksinkertaisesti ole varaa nauraa.

Sinä et ymmärrä kunnia asioista yhtään mitään , se on tullut jo selväksi.

J.T
[QUOTE="poikia3";26797651]Mutta huolisiko 41-vuotias mies yli 4-kymppistä koskematonta naista? Nääh.

Minusta miehessä on varmasti joku vika, jos ei 41-vuoden ikään mennessä ole kellekään kelvannut.[/QUOTE]

Olen 44 vuotias mies ja huolisin vaikka 45 vuotiaan koskemattoman naisen.

dah
[QUOTE="Aapee";26797683]Minä en ole kenellekään naurunaihe, siihen yksinkertaisesti ei kenenkään rohkeus riitä, niin se menee. Siis rohkeus nauraa päin naamaa - selän takana naurajat ovat mitätöntä roskaväkeä joiden nauramiselle kukaan järjissään oleva ei laita mitään painoarvoa ja kuten sanoin päin naamaa minulle ei yksinkertaisesti ole varaa nauraa.

Sinä et ymmärrä kunnia asioista yhtään mitään , se on tullut jo selväksi.[/QUOTE]

Etkä sinä naisista, sekin on varsin selkeästi tullut ilmi.

"Aapee"
[QUOTE="vieras";26797728]Miksi tätä samaa paskaa on jauhettava täällä joka ikinen päivä? Alkaa olemaan jo aika väsynyt provo, jopa ammattivalittaja on uudistuvampi.[/QUOTE]

Mitäs paskaa aiheessa on?

Eihän näitä pakko ole lukea - tiesitkö sitä?

Yhteistyössä