Hakutulokset

1. Lode-

täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

Joo, tiedän. Siksi ilmoitinkin. Ikävä tuottaa pettymys :(
  2. Lode-

Ei ole uusia kuvia, niin en laita mitään nyt.
  3. Lode-

Helsingissä asumisen autuus?

Reilu 100 neliötä oli äidilläni Etu-Töölössä. Harmi, että pisti sen myyntiin. Ei ehkä ihan ok-talon kokoinen, mutta kyllä siellä hyvin viihtyi siitä huolimatta :O
  4. Lode-

Mitä ihanaa juomaa sulla on tossa lasissa? Alko itekin tekemään mieli jotain pikku drinksua. Ylihuomenna alkaisi vapaatkin. Hmmm....
  5. Lode-

Helsingissä asumisen autuus?

Miten kauan näitä keskusteluja jaksetaan vielä käydä näistä asuinpaikkakunnista? En minäkään tule ihmettelemään minnekään Juupajoelle, että miten ihmeessä joku voi täällä asua. Antakaa ihmisten asua siellä, missä viihtyvät ja missä heidän työpaikkansa ja perheensä ovat. Mulle ei ole ikinä...
  6. Lode-

Mä diggailen weebosta :) Tietty muutkin ovat nättejä omalla tavallaan.
  7. Lode-

muita,jotka eivät avaa enää venakko milannan juttuja?

Harvemmin avaan.
  8. Lode-

Kenet palstalaisen tahtoisit nähdä päälläsi?

Sepä onkin yllättävää, että minusta löytyy kuvia netistä, kun niitä olen sinne silloin tällöin laittanut. Saa niitä katsoa ja ihmetellä, jos haluaa. Ei se multa ole mitään pois, päinvastoin. Hauska ketju. :)
  9. Lode-

Haha, johan on jutut taas. Sille jollekin, joka epäili mun harmaana tossa aiemmin kirjoitelleen voin kertoa, että mulla täyttyy päivät ihan muista askareista kuin tämän ketjun harmaana kyttäämisestä. Nyt luin ekaa kertaa sitten aamun nämä viestit ja kyllä hyvälle tuulelle taas tulin. Onhan se...
  10. Lode-

Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Ei kyllä haittais yhtään, jos näytän Zoey Deschanelilta tai Dita von Teeselta. :) Nyt kun tuli toi Dita puheeksi, niin joku on sanonut mun näyttävän vähän myös Bettie Pagelta. Tiedä häntä sitten. Kasvojen luustossa kieltämättä saattaa olla jotain samaa.
  11. Lode-

Hyväntahtoinen look-alike-ketju

Minulle saa myös kertoa, että ketän muistutan. Tosin mäkin huomioin vain sellaisten arviot, ketkä ovat livenä nähneet. Ja oikeasti en taida edes muistuttaa erityisesti ketään, olen niin kummallisen näköinen.
  12. Lode-

Oletko sä nähnyt mun tissit livenä tai sellaisesta kuvakulmasta, jotta voisit tehdä niiden koosta luotettavaa arvioita edes vähääkään? Mutta taidatkin olla se sama erkkari, jolla on aina jotain silikonitissejä vastaan. Tai ehkä sit vaan mua vastaan. Yritä vähän piristää itseäsi, niin ei...
  13. Lode-

Muru, sä tukehtuisit.
  14. Lode-

Oli stadi täynnä hyvin menestyviä...

Kaupungin sisällä saattaa olla kyllä jonkin verran tyylieroja, joo. Nykyinen asuinpaikkani itäisessä kantakaupungissa näyttäytyy pukeutumisensa suhteen erilaiselta kuin keskusta tai Etelä-Helsinki. Toisaalta myös erilaiselta kuin pukeutumistyyli lähiöissä ,joissa olen myös aikaani viettänyt...
  15. Lode-

Miksi arvostelet muita?

Ja lain puitteissa olkoon kukin sellainen kuin lystää. Ei kiinnosta muiden asiat niin paljon.
  16. Lode-

Miksi arvostelet muita?

Koska olen niin perkeleen täydellinen ja parempi ihminen. :xmas:
  17. Lode-

Mikä mainos ärsyttää?

Minua ärsyttää radioista tuleva mainos, missä iPhonen ring ring soittoäänellä soi puhelin aivan liian pitkään. En edes muista, mitä mainostavat siinä. Se pärinä raivostuttaa.
  18. Lode-

Gallup: Oletko kaunis?

Omasta mielestäni olen ihan nätti tai tavallinen. Joskin lihava. Monien muiden mielestä en ole lihava ja tykkäävät, et olen vissiin nätti.
  19. Lode-

onko mitään mahdollisuutta parisuhteeseen vai olenko loppuelämäni yksin?

Niin, ja exänikin kanssa alopin seurustelemaan ilman aiempaa yhteistä seksiä (olimme kimpassa 7 vuotta). Se, mikä ainakin mulle merkitsee eniten on se, että tietynlaista sähköä ja vahvaa tunnetta pitää olla heti molemmin puolin, niin silloin jutusta voi jotain tullakin ja yleensä se seksikin...
  20. Lode-

onko mitään mahdollisuutta parisuhteeseen vai olenko loppuelämäni yksin?

Äläs nyt, niin mäkin luulin. Mutta tapasinpas tässä miehen, joka olisi tosiaan ihan valmis mut alttarille viemään. En ole harrastanut seksiä hänen kanssaan vielä, enkä aio sitä vähään aikaan tehdäkään. Mies on siis aivan rakastunut muhun. Ei se muita näekään kuin mut, kun olen läsnä. Ja...

Yhteistyössä