muita,jotka eivät avaa enää venakko milannan juttuja?

• Viestiketjun aloittaja "sinna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26952901]Joku tekee alotuksen palstalaisesta, missä puidaan ei niin kivalla tavalla hänen palstailuaan ja sinä osallistut kuoroon. Mitä se sitten on jos ei mollaamista? Mutta ihan vapaasti vaan, riittäähän teitä täällä. Kuva sinusta vaan muuttui nyt, mutta se on toki minun ongelmani, kun olen erehtynyt pitämään sinua ihan erilaisena. Jatkakaa toki.[/QUOTE]

Siinä mielessä olet oikeassa, että tää aloitus on ihan turha, mutta niin on monet muutkin aloitukset..joten annetaan ihmisten vastata, eikö?

"aha"
[QUOTE="vieras";26952780]En olisi uskonut sinusta, että olet näitä turhasta ilkeilijöitä. Miksi koit tarpeelliseksi osallistua toista palstalaista mollaavaan ketjuun? Säälittäviä olette kaikki kiusaajat.[/QUOTE]

Se on siis kiusaamista, ettei lue jonkun aloituksia. Voi jeesus.

"aha"
Ei vaan ilmeisesti se, että sanoo sen ääneen. Ja totta, olisihan sen voinut olla sanomattakin...:)
Niin kai. En itsekään lue, koska tämän henkilön kirjoitukset ovat suuremmaksi osaksi ihan käsittämätöntä jaaritusta. Ei sellaisia jaksa kukaan lukea. Eikä siinä ole mitään kiusaamista. Olen valmis lukemaan heti jos teksti järkevöityy.

• Tykkää
Reactions: MorbidMama
"vieras"
Siis jos en halua lukea jonkun palstalaisen aloituksia, ni oon mollaaja.
Sittenhän mie kiusaan ja mollaan aika monta palstalaista ku en lue joka ikistä aloitusta joka ikinen päivä.
Rautalanka: Kaikkien kanssa ei voi, eikä tarvitse tulla toimeen, mutta pitääkö se sanoa ääneen niin, että kohdekin sen helposti kuulee?

Esimerkki: Lapsi sanoo koulussa välitunnilla, että "Muita, jotka ei enää leiki ton PirkkoPekan kanssa?" Kiitätkö vai torutko lastasi, jos hän menee mukaan samaan? Onko mollaamista vai ei?

"Vieras"
[QUOTE="vieras";26953287]Rautalanka: Kaikkien kanssa ei voi, eikä tarvitse tulla toimeen, mutta pitääkö se sanoa ääneen niin, että kohdekin sen helposti kuulee?

Esimerkki: Lapsi sanoo koulussa välitunnilla, että "Muita, jotka ei enää leiki ton PirkkoPekan kanssa?" Kiitätkö vai torutko lastasi, jos hän menee mukaan samaan? Onko mollaamista vai ei?[/QUOTE]

läpäläpälää, olen pieni provo hähhähhää :) :)

"vieras"
[QUOTE="vieras";26953287]Rautalanka: Kaikkien kanssa ei voi, eikä tarvitse tulla toimeen, mutta pitääkö se sanoa ääneen niin, että kohdekin sen helposti kuulee?

Esimerkki: Lapsi sanoo koulussa välitunnilla, että "Muita, jotka ei enää leiki ton PirkkoPekan kanssa?" Kiitätkö vai torutko lastasi, jos hän menee mukaan samaan? Onko mollaamista vai ei?[/QUOTE]

Naulan kantaan.

Yhteistyössä