muita,jotka eivät avaa enää venakko milannan juttuja?

• Viestiketjun aloittaja "sinna"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26952780]En olisi uskonut sinusta, että olet näitä turhasta ilkeilijöitä. Miksi koit tarpeelliseksi osallistua toista palstalaista mollaavaan ketjuun? Säälittäviä olette kaikki kiusaajat.[/QUOTE]

:O Siis millä tavalla mie muka kiusaan ja oon turhasta ilkeiliä ?
Mie en vaan itse halua enää lukea venakon aloituksia, se ei kai ole kiusaamista tai mollaamista.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
:O Siis millä tavalla mie muka kiusaan ja oon turhasta ilkeiliä ?
Mie en vaan itse halua enää lukea venakon aloituksia, se ei kai ole kiusaamista tai mollaamista.
Joku tekee alotuksen palstalaisesta, missä puidaan ei niin kivalla tavalla hänen palstailuaan ja sinä osallistut kuoroon. Mitä se sitten on jos ei mollaamista? Mutta ihan vapaasti vaan, riittäähän teitä täällä. Kuva sinusta vaan muuttui nyt, mutta se on toki minun ongelmani, kun olen erehtynyt pitämään sinua ihan erilaisena. Jatkakaa toki.

[QUOTE="vieras";26952901]Joku tekee alotuksen palstalaisesta, missä puidaan ei niin kivalla tavalla hänen palstailuaan ja sinä osallistut kuoroon. Mitä se sitten on jos ei mollaamista? Mutta ihan vapaasti vaan, riittäähän teitä täällä. Kuva sinusta vaan muuttui nyt, mutta se on toki minun ongelmani, kun olen erehtynyt pitämään sinua ihan erilaisena. Jatkakaa toki.[/QUOTE]

Siis jos en halua lukea jonkun palstalaisen aloituksia, ni oon mollaaja.
Sittenhän mie kiusaan ja mollaan aika monta palstalaista ku en lue joka ikistä aloitusta joka ikinen päivä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä