Gallup: Oletko kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Oletko kaunis?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kai mun on oltava siedettävän näköinen (kaunis en todellakaan ole), koska tuon lapsia rakastavan ukon olen saanut. Tai sitten mieheni pitäisi käydä tarkistuttamassa näkö :)

Turkilmas
Miten se riippuukin niin paljon päivästä ja fiiliksestä? Tänään olen tuntenut itseni ihan mahdottoman kauniiksi. Sitten kun koitin napsaista kuvaa itsestäni, niin ihan hirveitähän niistä tuli.

Usein tunnen olevani niin kaukana kauniista kuin olla ja voi. Ja, yllätys yllätys, silloin yleensä tulee ne parhaimmat kuvat :D :D

Enkä siis kuvaa itseäni jatkuvasti, mutta usein kyllä juurikin nätteys- tai rumuuspuuskissani. Ikään kuin todistaakseni olotilani.

"vieras"
Omasta mielestani olen ihan ok, en mikaan kaunotar mutta joinain paivina kaunis jos olen nukkunut tarpeeksi ja iloisella tuulella. Palstan mukaan en varmasti olisi kaunis, tosin myos minulla, kuten kaikilla muillakin on joitain kauniita piirteita joita toisinaan muut kehuu.

En koe
Se oikeasti jaksaa kummastuttaa minua. Olen hirveän kompleksinen itsestäni. Tiedän että minulla on periaatteessa luusto ja piirteet klassiset. Suuret tummat silmät jne..en vain "näe" itseäni niin. Enkä osaa vastaanottaa kohteliaisuuksia, vaivaudun niistä. ja inhoa jos minusta otetaan kuvia.

"Vieras"
Minulla on mielessä tietty mielikuva, minkä näköinen haluaisin olla. Persoonallisen näköinen, jotenkin peikkomainen. =) En pidä sellaisista "klassisista kaunottarista".

Minä en ole klassinen kaunotar, enkä ikävä kyllä tuo peikkomainenkaan. Eli en ole kaunis.

tartsika
Mietin tätä ulkonäkökysymystä muutama päivä sitten ja en muista muiden kuin äitini sanoneen mua kauniiksi, että ehkä se kertoo jotain mun "kauneudesta" :xmas: Eli en.

Yhteistyössä