Hakutulokset

1. Littledeath

Masennuslääkkeen aloitus...

Mulle on kokeiltu paria eri masennuslääkettä. Aina on aluksi pari viikkoa ne samat tutut oireet, pahoinvointi, pyörrytyksen tunne ja ahdistuksen paheneminen. Pysyviksi ovat jääneet ruokahaluttomuus ja orgasmin saamisen vaikeus. Siis saan kyllä mutta kestää kauemmin. Haluihin ei ole vaikuttanut...
  2. Littledeath

Synnytys + ponnistustekniikka

Mä en tuntenut mitään kipua ponnistusvaiheessa epiduraalin ansiosta. Pelkästään hirveää ponnistamisen tarvetta. Ponnistusvaihe oli helppo ja nopea, kätilö sanoi että mut on niinku luotu synnyttään :D Ite synnytyksen kestokin kaikkine vaiheineen vajaa kolme tuntia.
  3. Littledeath

Nyky- kännykkäaikaan;

Ei. Musta oli jotenkin ihanaa kun olin mökillä neljä päivää puhelin kiinni. En käyttänyt somea enkä mitään.
  4. Littledeath

Ei olisi koskaan pitänyt myöntää lääkärille olevani uupunut ja väsynyt

Mä ainakin olen oikeasti vahva ihminen. Koska tajuan millon mun pitää ajatella lapsen ja itteni parasta, ja miten mun tulee elää tän sairauden (masennus, ahdistuneisuus) kanssa. Toisinsanoen mä oon hakenut apua, jotta PYSTYN OLEMAAN VAHVA.
  5. Littledeath

Käytkö töissä? Itse ajattelen että sitä on veronmaksajana apuun oikeutettu. Ja toki siis muutkin on, en tarkoita sillä. Mutta nyt itselläni on tilanne, että pitäis saada sossusta apua ja mietin että mä maksan veroja ja yhteiskuntakin saa tulla vastaan sillon kun ihminen apua tarvii. Miten sen...
  6. Littledeath

Sinkkunaiset, käytättekö te e-pillereitä tms?

En todellakaan käytä. En halua turhaan syödä hormoneja. Kumia tulee kuiteskin käytettyä satunnaisten miespanojen kanssa niin se riittäköön. Ihan siis tautiriskin vuoksi.
  7. Littledeath

Tiedätkö että on vahvuutta myöntää olevansa myös heikko. On vahvuutta tunnistaa omat voimavaransa, ottaa apu vastaan jos sitä on tarjolla. Vahvuus on pärjäämistä, elämässä selviytymistä vaikeissa asioissa. Vahvuus ei tarkoita sitä että pitää selvitä kaikesta yksin. Se on heikkoutta ja tyhmyyttä...
  8. Littledeath

tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Mä kelluin ton renkaan kans ihan tosi kauan ennenku uskalsin mennä uimaan :D
  9. Littledeath

Kohtaaminen: Leikin riemua:
  10. Littledeath

fortunate: Teidän kotikulmat näyttää aivan ihanilta :heart:

Yhteistyössä