Oikeestiko joku harkitsee aborttia tuossa tilanteessa, jos kuitenkin haluaa lapsia?
Ite oon ollut tuossa tilanteessa ja tietty pidin lapsen. Ei tässä yksinhuoltajuudessa mitään hankalaa ole. Ihan normaalia.
Joskus muistaakseni on ollutkin :) Voisin melkeen seuraavalla kerralla laittaa sellasen. Nyt on onneks vaaleampia raitoja niin ei juurikasvu näy ihan niin äkkiä.
No silti :D Ite haluaisin vaaleat tai punertavan vaaleat hiukset, mutta kun ei kertakaikkiaan sovi mulle. Plus tätä tummaa on vaikea saada semmoseksi..
Mulla on menkat yli viikon myöhässä. PMS on tullut ja mennyt. Menkat on aina olleet hyvin säännölliset niin en tiedä missä nyt mättää.. Raskauden mahdollisuutta ei ole.
Istun koneella. Syön jotain herkkuja. Käyn suihkussa. Siivoiluhommat yms. hoidan lapsen hereillä ollessa. En tee yleensä mitään kodinhoidollisia juttuja iltasin enää sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkuun.
Mua vituttaa tuo kylmyys. Ja kova tuuli tekee siitä entistä pahempaa. Ei nyt hellettäkään tarvis välttämättä olla mutta edes 15-20 astetta. Mutta kun on 8 niin jee jee.
No mun lapsi huusi vauvana vaunuissa. Ei todellakaan nukkunut niissä. Oli todella huono nukkumaan ja päiväuniaikaan piti mielellään olla kotona ja sillon varsinkin kun nukkui vielä kahdet päikkärit niin... nyt on yli 2v ja ei ole koskaan autossa nukkunut.
Toki tuon 2v 4kk ikäisen kanssa voi...
Onneks mun kaverit eivät ole välittäneet mitään siitä vaikka olenkin bi. Yhteissaunominen jatkunut kuten ennenkin :D En tiedä kyttääkö heteronaiset sillä silmällä jokaista vastaantulevaa miestä? En minä ainakaan, en miehiä enkä naisia.