Hakutulokset

1. Littledeath

Ketä kaipaatte palstalle?

Mihin Lunatic on kadonnu? :O Täällä oli joskus äiti 44v. Onko uudella nickillä?
  2. Littledeath

2,5-v pelkää kaikkea!!

Mä oikein mietin, ja mun 2,5-vuotias ei taida pelätä mitään.
  3. Littledeath

Meitin alle kouluikäisten lasten nimet on

Hyvät nimet. Ite olen kans miettinyt että jos saisin tytön niin nimeksi tulisi Päivi. Ihana nimi :)
  4. Littledeath

En aio enää äänestää henkilövaaleissa

Ihan sama ei maailma muutu sun äänes takia.
  5. Littledeath

Yksinhuoltajuus, abortti vai adoptio

Oikeestiko joku harkitsee aborttia tuossa tilanteessa, jos kuitenkin haluaa lapsia? Ite oon ollut tuossa tilanteessa ja tietty pidin lapsen. Ei tässä yksinhuoltajuudessa mitään hankalaa ole. Ihan normaalia.
  6. Littledeath

tämä on KESÄN 2013 VIRALLINEN KUVAKETJU

Joskus muistaakseni on ollutkin :) Voisin melkeen seuraavalla kerralla laittaa sellasen. Nyt on onneks vaaleampia raitoja niin ei juurikasvu näy ihan niin äkkiä.
  7. Littledeath

Nää ei kyllä oo kesäkuvia mut silti :D Samaa näköä?
  8. Littledeath

Eka kertaa tramppiksella :) ..ja tuossa on turvaverkko joka ei kuvassa vaan silleen erotu.
  9. Littledeath

No silti :D Ite haluaisin vaaleat tai punertavan vaaleat hiukset, mutta kun ei kertakaikkiaan sovi mulle. Plus tätä tummaa on vaikea saada semmoseksi..
  10. Littledeath

Viikon jatkuneet menkkakivut ilman menkkoja?

Mulla on menkat yli viikon myöhässä. PMS on tullut ja mennyt. Menkat on aina olleet hyvin säännölliset niin en tiedä missä nyt mättää.. Raskauden mahdollisuutta ei ole.
  11. Littledeath

Mitä teette illalla sen jälkeen, kun olette saaneet lapset nukkumaan?

Istun koneella. Syön jotain herkkuja. Käyn suihkussa. Siivoiluhommat yms. hoidan lapsen hereillä ollessa. En tee yleensä mitään kodinhoidollisia juttuja iltasin enää sen jälkeen kun lapsi on mennyt nukkuun.
  12. Littledeath

Sulla on niin ihanan väriset hiukset :heart:
  13. Littledeath

Se on oikeesti sellanen "liukuri" joka antaa talvella pulkkamäessä hyvät kyydit :D
  14. Littledeath

Minkä nimisiä lääkkeitä pienillä vauvoillanne on kokeiltu refluksitautiin?

Gaviscon joka ei auttanut, sitten Nexium joka auttoi.
  15. Littledeath

Isyystesti oletuksena isyyden tunnustuksen yhteydessä

Aivan sama mulle. Meiltä otettiinkin dna-testit.
  16. Littledeath

Selittämätön kipu pohkeessa

Mulla on ollut just tollasta. Mutta eipä se ollut kuin sitä suonenvetoa, tai siis se lihas niin jäykkä. Ja yhtäkkiä alkoi.
  17. Littledeath

Voi hemmetti millaisia säitä luvassa...

Mua vituttaa tuo kylmyys. Ja kova tuuli tekee siitä entistä pahempaa. Ei nyt hellettäkään tarvis välttämättä olla mutta edes 15-20 astetta. Mutta kun on 8 niin jee jee.
  18. Littledeath

uuden miehen salaisuus

Jaa. Musta tuossa ei oo mitään kamalaa tai ällöä.
  19. Littledeath

Miten voisi elää lapsen kanssa mahdollisimman samalla lailla, kuin ennen sen syntymää?

No mun lapsi huusi vauvana vaunuissa. Ei todellakaan nukkunut niissä. Oli todella huono nukkumaan ja päiväuniaikaan piti mielellään olla kotona ja sillon varsinkin kun nukkui vielä kahdet päikkärit niin... nyt on yli 2v ja ei ole koskaan autossa nukkunut. Toki tuon 2v 4kk ikäisen kanssa voi...
  20. Littledeath

Tais mennä välit kaveriin

Onneks mun kaverit eivät ole välittäneet mitään siitä vaikka olenkin bi. Yhteissaunominen jatkunut kuten ennenkin :D En tiedä kyttääkö heteronaiset sillä silmällä jokaista vastaantulevaa miestä? En minä ainakaan, en miehiä enkä naisia.

Yhteistyössä