Hakutulokset

1. Littledeath

Haluaisin kouluttautua terveydenhoitajaksi neuvolaan

Miksi et voi vuorotyötä tehdä?
  2. Littledeath

Tunnetko kuuluisan palstalaisen?

Tunnustaako kukaan tuntevansa mua? Harmaaaaat?
  3. Littledeath

Olisiko sinusta hyvä jos "sossutukien" eteen täytyisi tehdä pari vuoroa viikossa "jämätöitä"?

Mulla onkin vakituinen työpaikka. Ja saan nyt harkinnanvaraista toimeentulotukea. Että se siitä, mun kohdallani :laugh:
  4. Littledeath

Onpa täällä tiukkapipoja alkoholin suhteen.

Kuulepas kun minä en voi ottaa kohtuudella. Että parempi olla ilman. Kumma kun se on joillekin niin vaikeaa käsittää. Niin mulla onkin vääristynyt suhde alkoholiin, minkäs teen?
  5. Littledeath

Miksi on niin vaikea ymmärtää? Jotkut ei pidä alkoholin mausta niin paljon että viittisi esim. saunassa tai ruuan kanssa juoda vähän. Joillakin menee aina örvellykseksi, kuten esimerkiksi äidilläni joka on nyt ollut n. 10 vuotta ilman pisaraakaan. Itselläni sama homma ja en tartte alkoholia...
  6. Littledeath

Tiedätkö että kaikilla ei todellakaan ole hauskaa. Itselläni on aina aluksi, mutta seuraavana aamuna perseet vetäneenä hävettää, kuvottaa, on vaan morkkis ja syyllisyys. Ja ei, en yleensä osaa ottaa kohtuudella. Niinpä olen mielummin ilman, sekö on tiukkapipoisuutta ja en ymmärrä kännäämisen...
  7. Littledeath

Voinko lähettää postia nimettömänä?

Multa ei ainakaan koskaan ole kyselty mitään tietoja. Joskus laitan tiedot pakettiin, joskus en.
  8. Littledeath

tehdäänkö tälläinen ketju: kuvaile palstalaista MIELIKUVAN, joka nikistä tulee perusteella

Minustakin!!! :attn: Aivan mahtavaa :D Luulin että tääkin ketju on mennyt haukkumiseksi kun oli niin pitkä enkä vaivautunut edes avaamaan vasta kun nyt.
  9. Littledeath

Lapsi virikehoitoon 15 päivänä kuussa klo 8-15.

Siis mä olen oikeasti luullut että jos lapsi on virikehoidossa niin siellä ollaan tyyliin 1-2 päivänä viikossa ja kiinnostaakin tietää että onko yleistä että lapsi on noin paljon virikehoidossa.
  10. Littledeath

Aamulla anivarhain tarhaan?

6:45 - 14:45 13:45 - 19
  11. Littledeath

Minkä ikäinen olet?

26
  12. Littledeath

Lapsi virikehoitoon 15 päivänä kuussa klo 8-15.

Häh siis oikeastiko lapset ovat noin paljon virikehoidossa? Mun lapsi on hoidossa n. 17 pvä kuussa, riippuen mun työvuoroista. Olen ajatellut että jos jäisin työttömäksi niin lapsi olis virikehoidossa päivän viikossa n. 6 tuntia :O Eli nelisen päivää kuussa.
  13. Littledeath

Myyjä napsi paljain käsin karkkeja irtokarkkilaatikosta...

Niin mikä tossa oli kamalaa?
  14. Littledeath

Jos hampaiden irtoaminen unessa tarkoittaa kuolemaa, niin mitä tämä tarkoittaa….

Mä näen tosi usein inhottavia unia joissa hampaat irtoaa ja eipä oo kukaan tuttu vielä kuollut.
  15. Littledeath

Onko täällä kukaan eronnut, kun vauva on ollut alle vuoden?

Ite en alun perinkään ollut suhteessa kun tulin raskaaksi. Mutta siis ei tuon lapsen kanssa ole mitenkään erityisen raskasta ollut. En tiedä muunlaisesta.
  16. Littledeath

Bautiful Body Haaste - blogiäidit alasti

Mun kroppa on muuttunut vaan parempaan suuntaan raskauden jälkeen. Ei oo raskausarpiakaan yhtään. Oonko mä nyt huonompi äiti ja jotenkin epäaito?
  17. Littledeath

Oululaisia paikkalla?

Mää oon aika läheltä :P
  18. Littledeath

Oletko koskaan rakastunut päätäpaahkaa?

En ole. Aina hitaan tutustumisen myötä.
  19. Littledeath

Koiran hyökkäys ihmistä kohtaan ei aina ole väärin...

Toki on ok käydä kimppuun itsepuolustukseksi. Oli sitten eläin tai ihminen. Kuka muuta väittää? Itse videota en katso, en halua nähdä kun eläimiä rääkätään.
  20. Littledeath

Mikä niissä tiseissä kiehtoo?

Joo no en minäkään mitenkään tisseistä viehäty, tai eivät mitenkään kiinnosta, vaikka muuten voin naisistakin kiinnostua. Mutta jokainen tavallaan. Vielä vähemmän ymmärrän mikä silikonitisseissä kiinnostaa. Itelleni olisivat totaalinen turn off.

Yhteistyössä