Oletko koskaan rakastunut päätäpaahkaa?

• Viestiketjun aloittaja :))
  • Ensimmäinen viesti
Juuh, niin palavan tulisesti ja kipinöivästi :heart:...enkä olisi ikinä uskonut, että noin voi käydäkään :O :)

Ja tässähän me vottostellaan menemään yhdessä ipanoiden kera :heart:...enkä voisi kuvitellakaan itselleni sopivampaa miestä, en. Kiitollinen olen niin paljosta :)

olenolen
Olen. Takana oli yksi avioero(ei lapsia) ja sitten vähän pidempi paska suhde. Olin korvia myöten täynä kaksi lahkeisia ja päättänyt että parempi yksin kuin paskoissa suhteissa. Hyvin skeptinen rakkauden suhteen...

Mutta sitten se tapahtui. Kun vähiten odotin. Jouduin nielemään katkeruus/skeptisyyteni ja oikeasi vaan heittäytymään rakkauteen koska se tuntui joltain jota en ollut ikinä ennne tuntenut. Kuukauden seurustelun jälkeen menimme kihloihin ja vuoden päästä oltiin jo naimisissa ja esikkokin tuhisi kehdossa.

Tässä ollaan edellen. Lapsia siunaantunut 3. Vuosia takana kohta 10. Elämäni rakkaus. Edelleenkin niin täydellinen minulla. Ja minä hänelle. Hän jaksaa siitä kertoa edelleen minulle. Me ollaan voitettu lotossa, siltä tämä tuntuu.

Yhteistyössä