Hakutulokset

1. A

Ruokahaaste vko 8 ÄÄNESTYS

Ääni menee Lizbetille koska hänen ruoka on herkullisimman näköistä.. Kiva et nää haasteet on alkaneet taas sujuilemaan hyvin, ei tappeluita tai sabotaasia =)
  2. A

G: Iltapalasi?

Ruoka jäänyt kokonaan tänään syömättä joten saunan jälkeen myöhemmin ranskalaisia, nakkeja ja ihanaa pekonikastiketta :p
  3. A

Vauvan nopea/ tiheä hengitys? Kokemuksia?

Toivottavasti sun vauvalla kaikki hyvin =) Kyllähän se varmasti rasittaa kun pitää elää epätietoisuudessa kun ei tiedä mikä on.. mut onneksi ollaan poissuljettu jo vaikka mitä. Ota vaan rennosti päivä kerrallaan ja aina pääsee takaisin sairaalaan hoitoon jos siltä tuntuu :hug:
  4. A

Jos nyt tulisit raskaaksi ja saisit valita sukupuolen, kumman valitsisit ja miksi?

Olen raskaana ja kumma juttu että aina olen miettinyt et haluan tytön. Nyt on sellaiset fiilikset et aivan sama kumpi, kunhan terve. Mut jos ihan päättää sais niin varmaan tyttö kummiskin koska mulla on ihme luulo et osaisin hoitaa tyttöä paremmin :D Sais letitellä prinsessan hiuksia ja pukea...
  5. A

Mitä raskausoireita teillä?

Ennen plussaa: -väsymys -menkkamaiset juilinnat, " vetäisyt" alamahassa -nännit aivan älyttömän kipeät -hajuherkkyys -vatsa toimi vähän liiankin hyvin koko ajan -lisääntynyt pissaamistarve Plussan jälkeen: -menkkajuilinnat jonkin aikaa -nännit edelleen hiton kipeät, välillä vähän...
  6. A

Kenelle kaikille ostatte lahjoja ja millä summilla?

En osaa tarkkoja summia sanoa tosiaankaan vielä, tiedän sitten kun olen lahjat ostanut. Meillä ei myöskään ole tapana aikuisille mitään isoa ostaa mutta tässä siis oma listani: Muutaman kympin lahjat jokaiselle: äiti, isä, siskot x 2, veljet x 2, mies, miehen vanhemmat, omat isovanhemmat...
  7. A

Ruokahaaste vko 45 äänestys

Minä myös voisin koittaa osallistua, riippuu aiheesta :)
  8. A

pregcheck testissä sininen viiva? kuva

Onnea, plussahan se sitten on :) Luottaisin noihin viivoihin ja kun olet valmistajaltakin kysynyt.
  9. A

Raskaustestistä, kauanko pitää pissan olla rakossa? Jos 1,5h sitten käynyt pissalla niin onko ok tehdä nyt

Eikai nykyään tarvii aamupissasta tehdä mutta toisaalta jos olisit ihan alussa niin ei välttämättä näy kuin useamman tunnin pidättämisen jälkeen. Esim. min. 4h rakossa. Voithan tehdä huomenna aamupisusta.
  10. A

Ruokahaaste vko 45 äänestys

Lohisopalle meni ääni tietenkin :)
  11. A

Mitä teillä syödään tänään isänpäivänä? Vai menettekö valmiiseen pöytään?

Kotona ollaan ja alan kohta tekemään lihapullia, muusia ja kasviksia. Onnittelusoitot omille isille miehen kanssa soitettu. Meillä juhlitaan ensi vuonna ekaa isänpäivää jos kaikki menee hyvin :heart:

Yhteistyössä