raskausoireet
Voisitteko listata tänne kaikki raskausoireet mitä teillä on ollut? Kuinka aikaisin tiesitte olevanne raskaana ja mitä ensioireita teille tuli =) ? Kiitoskset etukäteen =)
Aika erikoista sinänsä, että joillekin on tullut oireet vain stressin tai luulojen avulla .Monet ovat luetelleet melkein 20 oiretta alkuraskaudessa palstoille. Luulen että itselleni raskaaksi tullessani oireet eivät olisi hirveän vahvat ja synnytykset menisivät hyvin, sillä äitini oli erittäin hedemäinen (yht. 7 lasta sai). Hänellä meni kaikki synnytykset loistavasti ilman minkäänlaisia sektioita. Hän lähti samana päivänä heti kotiin synnytyksen jälkeenMoikka, Mulla ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia ennen plussaa. Testin tein sinä päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa ja plussa tuli. Oli tietty pakko testata vielä parin päivän päästäkin että uskoo ja oli edelleen plussa. Pllussan jälkeen pari viikkoa meni edelleen ilman oireita. Lievä pahoinvointi alko viikolla 6+ , pari oksennusta. Pahoinvointi alko pahenemaan viikolla 7+ ja pöntön halailua viikolle 10+ asti. Väsymys, närästys ja huimaus tullu kaveriks nyt parin viikon sisällä, mutta onneksi pahoinvointi on helpottanu. Nyt viikot sis 11+0 . Hirveesti on tullu luettua noita vauvakuumeisten ketjuja ja siellä on monella ennen testiä olevinaan jotain alavatsatuntemuksia ja nippailuja vaikka plussaa ei sitten olis tullukkaan. Mulla ei ollu minkäänlaisia tuntemuksia alamahassa alussa. Nyt kohdun kasvukipuja on alkanut tulemaan ja nipistelee välillä hassusti.
mun kroppa kun ei ole koskaan ollut missin mitoissa niin tuohon olen jäävi sanomaan mitäänIhan kuulla! =) Ja saisinko kysyä, että tuliko sinulle mitään jääviä vaivoja synnytyksen jälkeen, kuten pidätysongelmia tai repeämiä? Monet valittavat että kroppa menee tyystin pilalle raskauden aikana, sekä synnytyksessä.
Jotenkin todella mukavaa kuulla, että teillä on ollut niin helpon oloiset raskaudet =) . Kumpa minullakin olisi tulevaisuudessa. ensi vuoden lopulla olisi ihana saada esikoinenAlkuperäinen kirjoittaja Laina elämää;30426766:Tyttöjä kun odotin,ei ollut pahoinvointia eikä mitään.Joskus puolivälissä väsytti enempi.
Poikia ootellessa voin pahoin rv 17-22 asti.