Mitä teillä syödään tänään isänpäivänä? Vai menettekö valmiiseen pöytään?

"..."
Ei tee mieli ruokaa nyt. Isä soitti taas että haluaa kuolla. On juomaputki päällä. Ehdin jo viikolla vähän toivoa että oltaisiin tavattu ja menty syömään jonnekin. Ja lapsi olisi nähnyt pappaa. Hyvää isänpäivää teille muille kuitenkin. Olkaa onnellisia jos teillä on isä ja voitte kokoontua päivää juhlimaan.

"paula"
[QUOTE="paula";30415093]Luomukermassa haudutettua kypsää kukkoa, paistettu pannussa ja peitelty mantelijauheella:
Fileesuikale - Maustamaton, 300 g - Naapurinmaalaiskana.fi

Mundokahvia tummalla kaakaojauheella (organic)

Fenkoliteetä, oman maan kuivatuksia, luomuja.

Musiikkina Vaya Con Dios[/QUOTE]

Omalle isälle on ollut tapana viedä tuoksukynttilät haudalle. Nyt ei ole niitäkään, kun olen kiertänyt ne kaukaa enkä ole ostanut kokeeksikaan mitään:)

Kaakaosta ja Ingmannin luomukermasta vois tehdä lasteni papalle toffeeta. Mokar luomuhunajaa siihen, riittää. Mut kaakao ei saa sisältää sietä viemärin tukkeentumien tyhjennysainetta --numeroa en muista, mut ei tästä ei ainakaan tule vatsakipuja, kuten kerran tuli yhdestä pirkkakaakaojauheesta. Siksi on pakkomainita sekin erikseen:
Green & Black's Organic Cocoa 125g by Green & Blacks

Minä kokkaan porsaskääryleitä ja juustokermaperunoita .Jälkkäriksi kakkua.
Anoppi aikoi tehdä (kolmeksi) maalaisranskalaisia, jotain juuresjuttua ja possun filettä.
Minä vien mennessämme juustokakun, pullon viiniä ja apelle isäinpäivän kunniaksi pullon viskiäkin. Tosin taitaa olla viime isäinpäivänkin viskit vielä osin juomati... mutta haittaneeko tuo.

miffari
Aamulla paistettuja munia, rieskarullia kalkkunatäytteellä ja lettuja vadelmahillolla. Päivän mies on töissä. Päivälliseksi valmistan kookos-kanakeiton ja leivottiin tyttären kanssa sitruunamuffinsseja.

Yhteistyössä