Hakutulokset

1. T

Veljistä - kertokaa miten asiat oikeasti ovat

Ei noin selkeästi ainakaan. Tietysti isältä hain aina erilailla ihailua, kun mitä veljeni ovat hakeneet. Äiti meillä kuitenkin kaikki asiat hoiti ja murheet kuunteli kaikilta lapsiltaan. Isällä oli enemmän ne miehiset jutut ja poikien kanssa yhteiset kiinnostuksen kohteet joista olin myös...
  2. T

lahja 1 v pojalle?

Pulkka, kirja, duploja, pallo
  3. T

Osteleeko teilläkin anoppi lahjat lapsille kyselemättä lahjatoiveita?

Ei. Päinvastainen ihminen on. Kyselee todella tarkkaan toiveet ja noudattaa niitä. Jos ei löydä juuri sitä lapsen toivomaan juttua, niin soittaa vielä asiasta.
  4. T

Voiko joululahja olla kirpparilta?

Mielestäni voi. Silti ostan kirpparilta lahjan vain jos tiedän sen olevan ok myös saajalle.
  5. T

Anopin kanssa riitaa jouluaatosta...määrääkö muilla anoppi aaton kulun?

No jokainen tottakai toivoo meitä luokseen jouluna, mutta kaikki ymmärtävät ettei revetä jokaisen luo joka joulu. Tuo tilanne on aika vaikea ja ei taida auttaa, kun antaa toisen sitten suuttua. Eiköhän ne sukulaiset ymmärrä tilanteen laajemmalla näkökannalla.
  6. T

Jos nyt saisit ihan mitä vain karkkia, niin mitä ottaisit?

Hyvää makumaasta ja ihan hyvän kourallisen verran kiitos :p
  7. T

Huomenta vaan kaikille =)

Erittäin lumista huomenta :) Tänään päästään pulkkamäkeen :heart: Täällä on monta pientä nenää kiinni ikkunassa tuijottamassa lumisadetta (tietää ikkunanpesua vielä ennen joulua) :D
  8. T

G: Hakeeko miehes sulle kiltisti terveyssiteitä?

Mullakin on kuppi. Vastaan kuitenkin aiemman perusteella: kyllä on hakenut ihan mielellään.
  9. T

Gallup: Montako joulukalenteria lapsesi saa?

Yhden ja senkin joutuuvat reppanat jakamaan :heart:
  10. T

Onko naisten mieleen vai liian homon näkönen ?

Joo. Parempi rouheus :) Ei tartte olla mikään lihaskimppu.
  11. T

Onko naisten mieleen vai liian homon näkönen ?

En sanos homonnäköiseksi. Varmasti tuolla vientiä riittää. Liian silonen ja "kaunis". Mun makuun miehessä pitää olla jotain rouheeta.
  12. T

milloinkohan naiset oppivat läksyn: miestä ei saa uskolliseksi lapsella

Miten se lapsi mitään muuttaa? Jos et ole sitoutunut parisuhteeseen niin siinä ei sitten kyllä auta yhtään mikään mun mielestä. Mä tiedän että mies ihastelee toisten parhaita puolia mutta ei se nyt sentään pettämistä ole. Kyllä mäkin voin ihastella ihan heterona toisen naisenkin kroppaa...
  13. T

Onko miehesi mukana rintsikka ostoksillasi ?

Toisinaan on mukana ja kertoo kyllä mielipiteensä. Ei sillä suurempia vaatimuksia ole ollut.
  14. T

Uskonto kysymys

Kaikkiin noihin yllä mainittuihin.
  15. T

Poika ei päässyt ulos leikkiin eskarissa, vaan piti jäädä sisälle harjoittelemaan kirjoittamista

Kuulostaa aika oudolta. Ettei olisi ollut jotain muuta taustalla (ei keskittynyt kun piti tehdä tehtäviä tai jotain vastaavaa). Täällä eskari harjoittaa enemmänkin sitä valmiutta että nyt olla paikallaan ja nyt tehdään tehtäviä ja sitten vasta koulu tuota kirjoittamista ym.
  16. T

Miten toimitte, jos koululaisenne unohtaa läksynsä kouluun?

Hakemaan olen laittanut jos olen tiennyt että sen pystyy hakemaan. Yleensä ei pysty koska luokkien ovet on lukossa. Muuten en ole oikeastaan ollu moksiskaan. Ne pitää tehdä seuraavaksi päiväksi sitten. Meillä noita unohtamisia on käynyt todella harvoin, joten ei suurempaa huolta ole ollut siitä.
  17. T

Olen aikuinen ja ihan tärähtänyt Duploihin....

Kieltämättä. Sitten siellä leikkihuoneen lattialla vielä viihtyy itsekkin paremmin, kun saa luovasti rakentaa ilman kinaamista lapsen kanssa muutamista harvoista palikoista. Mun suosikki uusimmista paloista on vuohi :)
  18. T

Antakaa mulle voimaa!

Mieti miten helppoa elämä olisi ilman sitä tuskaa jota toinen aiheuttaa henkisesti. Sen ainut keino pitää sut ja saada törttöillä rauhass on se että saa sut uskomaan ettei susta olisi muuhun. Rakasta edes itse itseäsi sen verran että lähdet jos et voi hyvin.
  19. T

Olen aikuinen ja ihan tärähtänyt Duploihin....

No en nyt keräilemällä kerää mutta mielipiteeni on että niitä pitää olla paljon. Siinä saa sitten rauhassa rakentaa, eikä tartte pelätä että palat loppuu kesken :wave:
  20. T

Millä ihmeellä mä osaan ostaa sopivankokoisia rintaliivejä?

Noinku Scarlett jo mainitsi. Liikkeeseen ja osaava myyjä etsii ne sulle kyllä.

Yhteistyössä