Hakutulokset

1. T

Päivän positiiviset ja hyvät uutiset, tulkaa mukaan!

On ilta, se on hyvä uutinen ja vielä parempi kun hetkeksi tämä sirkus rauhottuu :) Kohta voisi keittää vaikka kahvia :)
  2. T

Onko eskarissa käyttävä joka päivä?

Keskustele sen opettajan kanssa. Täällä on periaate että jos tullaan eskariin sitä sitten käydään. Vapaisiin tosin suhtautuvat tosi positiivisesti :) Naapurikoululla kuuluu olevan paljon vapaampaa ja poissa ollaan miten sattuu huvittamaan.
  3. T

Saisikohan KÄSITYÖHAASTE tulta alleen?

Mitä mitä ihmettä just luin. Kuulostaspa kivalle jos saatte tuulta tän ketjun alle :)
  4. T

pyytävät teillä mummot ym lapsia yöpymään tai ihan päiväksi vai pyydättekö itse?

No eikö lapset itse pyydä päästä mummolle, jos isoin kuitenkin on jo 12 vuotias vai onko se vaan kääntynyt niin, että kun ei koskaan ole päässyt ei älyä sellaista ehdottaa?
  5. T

pyytävät teillä mummot ym lapsia yöpymään tai ihan päiväksi vai pyydättekö itse?

Ovat pyytäneet lapsia yökylään ja olen tarvittaessa kysynyt itsekkin ottaisivatko lapset/lapsen yöksi.
  6. T

Sä jolla on mahassa raskausarpia:uskallatko olla rannalla bikineissä?

Kyllä kehtaisin. Ei niitä mahassa onneksi ole, muttei mun arpia saa uimapuvullakaan peittoon. Toisia ne näkyy järkyttävän, mutta siinäpähän sitten järkyttyyvät. Ne kertoo vaan elämästä.
  7. T

Milloin kylvätte rairuohon?

Yleensä siinä vajaa viikko ennen pääsiäistä. Jos jotain erilaista meinattu ruohoksi ni se on yleensä laitettu aikaisemmin.
  8. T

Onko jotain kasveja kasvamassa?

Muistaakseni olen tuotakin käyttänyt ja ihan ok tuloksiin päässy. Pääasiassa ostan jotain kylvö ja taimimultaa. Mustaa multaa ei kannata laittaa :snotty:
  9. T

Onko jotain kasveja kasvamassa?

Se on ihan hyvä tavoite ja sitten iloinen yllätys, kun tekeekin jotain. Varo vaan ettet ensi vuonna esittele valtaisaa taimikasvattamoa :)

Yhteistyössä