Onko jotain kasveja kasvamassa?

Mä en ole saanut vielä multia haettua, niin kylvöhommat odottelee sen vuoksi. Tänä vuonna mulle onkin kasvihuone odottamassa niin saan siirrettyä taimet sinne heti kun säät lämpenee riittävästi. :)

Kyllähän tässä jo sormet syyhyäisi mut ei muka ole ollut aikaa. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29602083:
Tajusin tänään että pitää jo kiireesti alkaa keräämään maitopurkkeja ja muita nestekartonkitetroja. Tykkään tehdä taimipurkit niistä, saa hyvin multatilaa. :)
Ovat muuten täydellisiä! Samoin mä olen valjastanut kertakäyttökahvimukit taimituotantoon. Jotain hyötyä siitäkin että joutuu työpäivän aikana ostamaan kallista huoltamokahvia :D

• Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
Professional Griefer
Se on ihan hyvä tavoite ja sitten iloinen yllätys, kun tekeekin jotain. Varo vaan ettet ensi vuonna esittele valtaisaa taimikasvattamoa :)
Ensi keväänä asun taas parvekkeettomassa yksiössäni, ei sinne mahdu varsinkaan kun on noi elukat potentiaalisina tuholaisina :(
Olin jo unohtanut tämän edellistä kommenttia kirjoittaessani..

Mä ostin Pirkka 1,6l multasäkin. Hyvin näyttää toimivan =)

[QUOTE="zxc";29603157]Haluaisin laittaa yrttejä nyt ikkunalaudalle, ostin "tavalista" jotain aurinkomulta tai mikä ikinää se onkaa...siis tarjoustalosta 1e/pussi......käykö se?:)))[/QUOTE]

Muistaakseni olen tuotakin käyttänyt ja ihan ok tuloksiin päässy. Pääasiassa ostan jotain kylvö ja taimimultaa. Mustaa multaa ei kannata laittaa :snotty:

Yhteistyössä