Erilaisia chilejä ja kahta erilaista minitomaattia. Mun viljelmä on hieman pienempi kuin sulla, mutta kuvan perusteella meillä saattaa olla samanlaiset kasvilamput
Ovat muuten täydellisiä! Samoin mä olen valjastanut kertakäyttökahvimukit taimituotantoon. Jotain hyötyä siitäkin että joutuu työpäivän aikana ostamaan kallista huoltamokahviaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29602083:Tajusin tänään että pitää jo kiireesti alkaa keräämään maitopurkkeja ja muita nestekartonkitetroja. Tykkään tehdä taimipurkit niistä, saa hyvin multatilaa.
Ja mitäs tällä kotipuutarhurilla on kasvamassa? Näyttää vähäsen epäilyttävältä.
Joo on niitä muutkin tietääkseni kokeilleet.Tosta hamppuviljelmästä sain idean Jos virittäisi ikkunan eteen taimien toiselle (siis huoneen) puolelle pari peiliä tai vaikkapa alumiinifoliota, niin nekin kai saisivat valoa enemmän?
Noni! Mäkin mukaste aloin laittaa Alma Paprikaa uusiin purkkeihin, mutta hoksasinpa sitten että parvekkeella ollut multasäkki on jäässä. Pitää sulatella ja lämmitellä ensin.Täällä kääritään tomerasti hihoja. Nyt on käyty kaupassa ja on multaa, siemenet ja laatikko. Eikus toimeen.
Se on sitä kun erotetaan pienet taimet omiin purkkeihinsa kasvamaan, jos on vaikkapa ensin hajakylvetty ne yhteen astiaan.Luin tuota ohjetta siemenpussin takaa...ja...ja...ja...mitä tarkoittaa kouliminen?
Oolsprait ja näinhän ne täytyy tehdä, musta muovinen laari on yksi yhtenäinen kippo. Kiitos :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29602456:Se on sitä kun erotetaan pienet taimet omiin purkkeihinsa kasvamaan, jos on vaikkapa ensin hajakylvetty ne yhteen astiaan.
Mun äitillä onnistu viime vuonna, mut ei ne paljoa tehnyt. Ei sellasia Reetan satojaMiten nuo kauppojen chileistä siepatut siemenet ennättääkö ne tehdä satoa yleensä? Jostain luin etteivät meidän oloissa tahdo ennättää, mutta miten on?
Jesh eli toivoa voisi olla, jos ennättää kokeilemaanMun äitillä onnistu viime vuonna, mut ei ne paljoa tehnyt. Ei sellasia Reetan satoja
Mulle saavutus on, että siitä tulee vihreä ja rehevä ja bonusta vaan jos tekee edes yhden pienenpienen suloisen chilin Seuraavana vuonna voi sitten siirtyä haasteellisempaan ja tulostavotteisempaan kasvattamiseen.Jesh eli toivoa voisi olla, jos ennättää kokeilemaan
Se on ihan hyvä tavoite ja sitten iloinen yllätys, kun tekeekin jotain. Varo vaan ettet ensi vuonna esittele valtaisaa taimikasvattamoaMulle saavutus on, että siitä tulee vihreä ja rehevä ja bonusta vaan jos tekee edes yhden pienenpienen suloisen chilin Seuraavana vuonna voi sitten siirtyä haasteellisempaan ja tulostavotteisempaan kasvattamiseen.
Ensi keväänä asun taas parvekkeettomassa yksiössäni, ei sinne mahdu varsinkaan kun on noi elukat potentiaalisina tuholaisinaSe on ihan hyvä tavoite ja sitten iloinen yllätys, kun tekeekin jotain. Varo vaan ettet ensi vuonna esittele valtaisaa taimikasvattamoa