G: Hakeeko miehes sulle kiltisti terveyssiteitä?

• Viestiketjun aloittaja luonnollista
  • Ensimmäinen viesti
luonnollista
Mitenkäs teidän miekkoset suhtautuu naisten vaippojen hakuun? Hakeeko mielellään sulle niitä kaupasta vaiko eikö missään nimessä?

Entäs osaako tuoda oikeaa lajia? Uskaltaako pyytää myyjältä apua tarvittaessa?

Nyt testataan miesten selkärankaa :)

"Miiru"
Exä ei ostanut vaikka pyysin toivottavasti seuraava tajuaa ostaa jos tarve. Suurimmaksi osaksi kyllä ostan itse mutta jos nyt kaupassa käy muutenkin niin mikä ongelma olisi samalla ostaa.Kiva lähteä sitten eri reissu vain sen takia tekemään.

dfff
Osaa tuoda jos kauppalistalla sellaisia on. Paremmin se luultavasti itse tietää mitä mä käytän kuin kaupan täti/setä, joten en edes kehota pyytämään apua myyjältä. Tarvittaessa tuo soittaa muutenkin minulle "tätäkö/tälläistäkö tarkoitit". Siteiden kohdalla niin ei muistaakseni ole käynyt.

Henkinen tuki
Ei osta jos on yksin kaupassa.
Hän maksaa ja minä olen kassahihnan päässä keräämässä ostokset kasseihin. Eli, ei haittaa vaikka olisi 5pakettia hihnalla kunhan vaan olen siinä lähettyvillä.

Ostaa kyllä jos tarvii. Ei näe siinä mitään ihmeellistä. Sitä en tiiä pyytäskö apua, varmaan soittas mulle ekana. Multa kerran joku herra pyys apua rouvansa sideostokseen kun ei hän siitä valikoiman paljoudesta ymmärtänyt mitä ois pitäy olla. Yritin sitte vinkkien perusteella osua oikeaan. Tiiä sitte menikö ostos oikein vai ei. Hatun nosto hälle että toimitii asian ja pyys vielä apua satunnaiselta kulkijalta.

vierass
Ostaa, mutta ostoslistassa pitäisi olla tarkat tiedot, mitä tuoda. Muuten tulee kaupastä äkäinen soitto, että mitä näistä.

Turha myyjältä on kysyä, ei hän tiedä mitä minä käytän.

Spencer Hastings
Haki aikana ennen kuukuppia. Viime aikoina se on ostanut mulle mm. sukkahousuja ja raskaustestejä. En ymmärrä, miksi se ei toisi kaupasta jotain mitä pyydän ja tarvitsen, siinä samassahan se menee :D Nykyään vielä on niin kätevää, kun voi napsaista kuvan ja whatsapata sen tarkistaakseen onko oikea juttu.

"..."
'Testataan miesten selkärankaa'..?

En voi käsittää näitä kysymyksiä! Oikeastiko on olemassa niin urpoja miehiä, etteivät tuo? Tai ylipäänsä asia on erityisen kysymisen arvoinen? Ja että on naisia, joista tuossa on jotain hävettävää ja hihiteltävää? Voi jessus.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Hiippari
Vuosien varrella on oppinut oikeat merkit ostamaan kauppareissuilla yksin ollessaan. Kännykkä on olemassa jos ei jotain pyydettyä vaikka löydykään hyllystä. Kerran ei ollut ja toi jotain vuokkosia (sain ihanan rakkulaihottuman niistä) ja sen jälkeen on älynnyt soittaa/jättää ostamatta eikä ominpäin ostele korvaavia tuotteita.
Olen kyllä kuullut olevan sellaisen mieslajin olevan olemassa, jotka eivät osta naiselle minkäänlaisia hygieniatuotteita, vaikka olisi tarkasti kerrottu ostoslistalla mitä tarvitaan. Sen taas ymmärrän jos ei uskalla arvailla oikeaa tamponin kokoa tms, siitä voi syttyä sota jos ostaa liian isoa kokoa, heh heh.

Yhteistyössä