G: Hakeeko miehes sulle kiltisti terveyssiteitä?

• Viestiketjun aloittaja luonnollista
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Voiettämäoon;30511118:
En nyt jauha mitään tasa-arvoa ja sen sellaista, mutta mä en kyllä osaisi ostaa miehelle partavaahtoa tms. enkä myöskään vaadi mieheltä, että hänen tarvitsisi osata ostaa mulle siteitä tms.

Selkärankaa kyllä molemmilta löytyisi, että ei se siitä ole kiinni.
No mut eiks idea oo se, että laitetaan kauppalappuun mitä tarvii? Esim Tampax tamponi keltainen? Tai Gillette partavaahto herkän ihon? Eihän se mitään osaamattomuutta oo jos ei satu tietään/muistaan toisen käyttämää merkkiä.

"jento"
Ostaa mukisematta jos pyydän. On tuonut pyynnöstä myös mm. huulipunan, puuteria, valokynän, sukkahousuja, irtoripset ja raskaustestejä. Ei koe asiassa mitään ongelmaa, kunhan saa riittävän tarkat ohjeet. Useimmiten laskee asiasta leikkiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Voiettämäoon;30511118:
En nyt jauha mitään tasa-arvoa ja sen sellaista, mutta mä en kyllä osaisi ostaa miehelle partavaahtoa tms. enkä myöskään vaadi mieheltä, että hänen tarvitsisi osata ostaa mulle siteitä tms.

Selkärankaa kyllä molemmilta löytyisi, että ei se siitä ole kiinni.
kukin tyylillään. Partavaahtoa muuten ei oo niin montaa lajia etteikö osais tuoda. Tarvittaessa on hyvä vähän poistua omalta alueeltaan ja auttaa toista. Vaikka naiset tarttee siteitä ja miehet vaahtoa. Miten voit olla varma että koskaan et joudu tilanteeseen että et pääse kauppaan täydentämään varastoa ja sattuu ne menkat?

Yhteistyössä