Hakutulokset

1. lintetsa

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Eilen oli Nt-ultra ja siellä pikkuisella kaikki hyvin :heart: Pikkuinen siellä nukkui vaan, joutui kätilö useamman kerran tönimään että sai sen kääntymään. Kaikki jutut sai katottua ja sanoi että kun tönii niin on todella vilkasliikkeinen eli varmaan pitää meidät kiireisinä jatkossakin :)...
  2. lintetsa

Pahoitteluni kaikille pikkuisen menettäneille :'( Guitar: Itse olin Kanarialla tässä viikoilla 8-9 ja matka meni loistavasti. Ei muuta tarvinnut lennon aikana muistaa kuin juoda reilusti nestettä ja liikkua tasaisin väliajoin. Matkalla söin ihan normaalisti, juustot ja kalan jätin väliin...
  3. lintetsa

Tupakoinnista: Itse lopetin samana päivänä tupakoinnin kun plussasin. Ekat pari viikkoa oli pahimmat mutta nyt on jo koko tavan unohtanu :) Seerumiseulasta: Itse otin tuon yhdistelmäseulan ja verikokeessa kävin maanantaina. Neuvolasta sain lähetteen ja lääkäri laittoi aikaväliksi 2.1-17.2 ja...
  4. lintetsa

Koski: täälläkin yksi jolla särkee päätä ja paljon, melkein yltyi migreeniksi, on vieläkin siinä rajamailla. Ei toi aamuinen oksentaminen yhtään parantanu särkyä :( En tiedä sitten et onko normaalia tämmönen alkuraskaudessa, jostain luin että nouseva verenpaine saattaa aiheuttaa päänsärkyä...
  5. lintetsa

Huhhuh että oli lukemista. Puoltoista tuntia meni puolentoista viikon kirjotusten lukemiseen! Loma on lusittu ja olipas jännä tunne tulla sieltä +20 lämmöstä tänne -30 asteeseen :kieh: Doppleria olen itekkin miettinyt hankkivani, en oo siitä vielä ihan varma. Bola-korun olen joka tapauksessa...
  6. lintetsa

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Rae89: No huh minkä hintanen lekuri :eek: Mulla piti varhaisultra lääkärin tekemänä maksaa 110e mutta lasku oli kuitenkin vaan 70e ja siitä saa vielä kelakorvauksen. On näemmä hintaerot melkoset :( Minttura: Mulla jo näin lähtötilanteessa reilusti ylipainoa, BMI 37 ja neuvolan täti ei sanonut...
  7. lintetsa

Menhitille varovaiset onnittelut tuplista :) Mihu: valitettavasti en ole tommoisesta kuullu, toivottavasti olis kaikki hyvin :) Rae89: Ekaa kertaa oon raskaana joten ei ole raskausdiabetesta aikaisemmin ollut, mutta kuulemma koska mulla elopainoa sen verta paljon ni sokeriseuranta on...
  8. lintetsa

Eka neuvola tänään käytynä, ei siellä tosiaan mitään kummempaa ollut. Laskettua aikaa siirsivät päivällä. Eli nyt LA arvioituna 4.9. Huomiseksi sain ekan lääkäriajan ja kaikenmaailman lähetteitä jo valmiiksi, pissatestiin, sikiöseulontaan ja sitten aika vielä suuhygienistille ja tokaan...
  9. lintetsa

Mulle saa päivittää LA 3.9
  10. lintetsa

Täällä on tänään käyty varhaisultrassa ja voi että oli ihanaa :heart: Oli oikeassa paikassa, oikean kokoinen ja hyvä sydämensyke :) Nyt 7+3 ja pikkuinen oli 11,8 millimetriä :) Kyllä jännitti! Seuraavana vuorossa eka neuvola ens viikon maanantaina. Lintetsa 7+3

Yhteistyössä