Hakutulokset

1. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Täällä kp11 menossa ja voi miten ärsyttää kun tajusin et mies on toisella paikkakunnalla koulutuksessa kun on oletettu ovis kp20-22. Ja mullakin on Masia toiveissa tyttö esikoispojan jälkeen mutta toki oltais erittäin onnellisia pojastakin. Eikös tyttösiittiöt elä pidempään ja missäs...
  2. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Eikös ovistesti näytä raskaudenki? Mä en keksi muuta ku et ois ovis tosiaan ollu aikasemmin ja sitte ovistesti näyttäny plussaa kun onki raskaana :) mutta joo, samaa mieltä että kyllä varmasti ovat vain suuntaa antavia, luulis ultran olevan tarkka.
  3. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Nii ja eihän kiinnittyminen tapahdu kaikilla samaan aikaan oviksesta joten sekin varmasti tekee jo kokoeroa (ikäeroa) ja sit se et kuinka kauan kroppa ylläpitää lh-tasoa on kans ihan yksilöllistä. Joillain ovis tulee jo 12h sisään lh-huipusta (ovisplussasta) ja joillain 48h päästä.
  4. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Ovislimat on yks, mutta nehän voi tulla monta päivää ennen ovista. Ei niin tarkka keino. Aamulämpöjä oon tosiaan ite mittaillu ja on noussu oviksesta seuraavana tai sitä seuraavana päivänä sen puol astetta. Tääkään ei kovin hyvä keino koska kertoo vaan onko ovis jo tapahtunut. Samoin mulla noi...
  5. lintetsa

Toinen lapsi 2014?

Mäkin voisin tähän ketjuun liittyä kun ei ala kahta viivaa ilmestymään... Eli lintetsa // kp1/35 // yk3 // 27v. // esikoinen 9/12 Tänään tosiaan kun olin pojan kanssa lenkillä niin hanat aukes... testailin aikasemmin jo negaa ja dpo13 kun oli nega niin luovutin testaamisen. Ovulaatiota...
  6. lintetsa

Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Riepuliini: mullakin noita sofi one step liuskoja ja aika susia tuntuvat olevan. Jos en tietäis mikä liuska sul on käytös ni väittäisin kuvan perusteella että kyseessä olis haamu. Mä testasin kans tänää ja taas jotain ihme viivulaisen kohtaa/sotkua näytti, Pregcheck anto ihan puhtaan negan.
  7. lintetsa

tänne ovulaatiotesti kuvia.

PIKKUMAMI85: Kyllä mä sanoisin että on positiivinen :)
  8. lintetsa

riepuliini: viivanpaikaltahan toi vaikuttais :( Mulla kans tänää dpo10 ja viivanpaikka taitaa olla mullakin, testi Sofi One Step. Nii ja siis oireita olis vaikka muille jakaa... Toivotaan punaväriä molemmille!
  9. lintetsa

Ralli: aika reunassa tosiaan toi viiva, paha sanoa... Itekki tein tänää dpo9 testin, mutta nega oli :( Antenni: näyttää mun silmään vielä viivanpaikalta, mutta punaväriä kovasti viivalle :)
  10. lintetsa

Et ilmeisesti oo tikuttanu ovista aikaisemmin kiertoa? Ootko tehny r-testiä?
  11. lintetsa

Kyllä mä tossa näyttöä kääntämällä viivan nään :) parin päivän päästä uudestas josko ois vahvistunu :)
  12. lintetsa

Viivanpaikalta näyttää, ainakaan en vielä punaväriä bongannu. En tiiä kuinka usein apteekin omat tota viivanpaikkaa antaa. Ootko varma et milloin ovis on ollu vai onko sulla tarkka kierto?
  13. lintetsa

Saankohan laitettua tätä mun kuvaa... http://aijaa.com/19hyFb Mullakin siis useassa testissä kunnolla punasta mut vasta kun tasavahva tai vahvempi ni ois ovis.
  14. lintetsa

Daalia_: Mun mielestä noista ei mikään oo positiivinen. Tikutit vissiin kerta päivään? Joillainhan se LH-huippu on kovinkin nopea, näkyisi esim. vain iltatestissä ja seuraavana päivänä olis jo taas haalea.
  15. lintetsa

Kuvia plussatesteistä

jenni-noora: kyllä se mun silmään olis plussa :)
  16. lintetsa

Myöhäinen plussa raskaustestiin?

Just tota meinasin! Kiitos mur-mur :heart:
  17. lintetsa

Ootko Samhe testaillu vielä?
  18. lintetsa

Eikä! Nyt ei taas tajuu :D Tein tänää huvikseni vielä ovistestin ja nyt oli taas plussa (klo 10 aamulla). Aattelin et haluun testata cb:llä kans, no eiku apteekkii ja ostaa digejä ja digi näytti sit päiväpisusta negaa... No jos ihan illalla viel yks liuska ja sitten huomen aamusta liuska ja jos...
  19. lintetsa

Okei eli se vois laskea noinkin nopeasti. Nyt sit jännäillää pari viikkoa et tärppäskö :) kiitos Yönenkeli :)
  20. lintetsa

Tässä on yks: Negative Home Pregnancy Test (HPT): Could I Still Be Pregnant? | BabyMed.com Mutta ei oo kyllä se mitä meinasin...

Yhteistyössä