Hakutulokset

1. T

Minkä kokoosia luokkia teidän lapsilla on ala-asteella?

Ekalle menee ja täällä siinä luokassa on 23 oppilasta. :snotty: Toisen lapsen luokalla on muistaakseni 16.
  2. T

KUVAPINO SHE-NAN KUNNIAKSI!!!!!!!

Mikäs tää nyt niikus on ? :o *Pihalla vaihteeks, ku lumiukko*
  3. T

Mikä siinä on, että suht moni mies lähtee, kun perheeseen odotetaant toista lasta ja vähän sen jälkeen kun se toinen on syntynyt?

Heh, pitääks täs alkaa ajattelemaan, et ne kaks lapsiset perheet mitkä on viel "kasassa" mut ei oo sitä kolmatta tenavaa kuulunut "kituuttavat" vaan siin huonos suhteessaan/perhe-elämässään. :xmas:
  4. T

Eilen oli hääpäivämme...

Semmosta se on... Yks vuos tuo miun mies ojensi aamulla mulle jotakin korupakettia ja mä katoin hölmistyneenä, et jaahas mitäs sä nyt oot tehny ? Meillä se on yleensä mie joka unohtaa hääpäivän. :|
  5. T

Mulla on todistetusti elämä

Voisin mä vaik tullakkin jokupäivä törsäämään rahani sinne... Vuoroin vieraissa nääs ja tsillai. :D
  6. T

Mulla on todistetusti elämä

Mulla ei todistetusti oo elämää. :( Piti lähtee reissuun kaverit teki oharin ja ainoa kuka haluis mua seuraks on tuo meitin imuri joka huuta nurkas "Ota mut, ota mut" :headwall:
  7. T

Minä voin rehellisesti tunnustaa, että olen melkein kateellinen

Mutta olkaa onnellisia, että teillä on varaa siihen ilman huijauksia. :)
  8. T

Minä voin rehellisesti tunnustaa, että olen melkein kateellinen

Minkä takia kateellinen tuollaisesta kaksnaamaisuudesta ?
  9. T

Voi vitsi noita kakku/leivontablogeja!!!!

Niin tuttua ja sit tulee leivottuu vähän sitä ja vähän tätä ja loppujenlopuksi sitä tarjottavaa on niin paljon, että heikompia hirvittää.
  10. T

Tummaa leipää ja sipulisilliä

Kiva, et on muitakin "omituisia" ku välillä on porukka kattonu vähä hitaast, ku tuolle meitin lapsoselle silli maistuu. :D
  11. T

Naiset ei osaa käyttäytyä !

Ei se mitään pelasta, ku kaikki ei osaa käyttäytyä selvinpäinkään. :D
  12. T

Juu sekin käy. :p Tykkääkös kenenkään lapset sillistä ? Kun meillä tuo pienempi vetäis vaikka purkillisen jos antais.(äitiinsä tullu ;) )
  13. T

Naiset ei osaa käyttäytyä !

Niille on varmaan tullu kissatappelu jostain komeest kangest. :laugh: :laugh: Eli miesten vikahan tääkin loppupeleissä on. :xmas:
  14. T

NAMIIIIII :p *Rouskuttaa sillinliemet suupielestä pärskien* Pitäis kyl alkaa siivoamaan, mut ei vaa jaksais. :|
  15. T

Mikäs sen ruikulilääkkeen nimi olikaan? Iillä alkava joku...

Olisko se imodium tai jotakin tuon suuntaista ?
  16. T

ottaisitko itsellesi/lapsellesi...

Ottaisin.
  17. T

HeippoDei ! Mitäs tänne kuuluu ?

No, tietty juu tallilla. :ashamed: Ei muuta, ku heppa parkkitolppaan kiinni ja auto romikselle, ois siinä naapureillakin ihmettelemistä. :D
  18. T

HeippoDei ! Mitäs tänne kuuluu ?

Huomenta Ruusa ! Mukava "nähdä" sinuakin. :)
  19. T

kohta soi varmaan puhelin, ja mut haukutaan maan rakoon ja käsketään olemaan sekaantumatta toisten asioihin

Okei, oikein teit. :flower: Vetäse luurit korvaan jos alkavat soitella ja haukkua.
  20. T

Tänään vuosia lisää

Onnea :flower: Paljonkos täytit ?

Yhteistyössä