Mikäs sen ruikulilääkkeen nimi olikaan? Iillä alkava joku...

Hmmm. Ripulin syytähän se ei hoida kuitenkaan.
Niin mäs itä tässä pohdin että onko se sit hyötyyn kuitenkaan? Jos ne pöpöt kuitenkin jää ja kun lääkkeen lopettaa ni se alkais taas?

Miks tä on niin vaikeeta |O

En mä tiedä mikä mun on. Perjantaina illalla alkoi ja puolitoista vuorokautta oksensin ja paskansin vuorotellen. Sit nous 38 kuume joka on nyt hieman laantunut, ruoka pysyy sisällä eli okseta ei enää ja ruokahaluja jopa on, mutta nyt taas ruikku lentää.

Mä en enää leiki. Mä olen ihan naatti ja vaivun kohta epätoivon syviin syövereihin :'(
Mä saan ahdistuskohtauksia mahatautiasioista, aikusiten oikeesti. Enkä mä siis ole voinut ottaa mun päälääkitystäkään pariin päivään.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Sullahan on perinteinen vatsatauti. Minulla oli se muutama viikko sitten ja sitä ruikulia kesti 7 vrk! Muista juoda paljon vettä.
Mutta kun mun perinteinen on aina kestävyt vaan vuorokauden sisältäen VAIN jompaakumpaa.

Mä tahtoisin pitäytyä perinteissä :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ota nyt vaan ohjeen mukaan sitä imodiumia :attn:
Pitäis eka saada sitä.

Mutta mun älyvapaa mieheni makaa kanuunassa kun urheasti edusti meitä molempia eilen serkkunsa vaimokkeen 30 juhlilla aamuviiteen.
Vaikka lupas että käy vaan, kun mä en kerta vielä ole terve ja ei tiedä tuunko kipeemmäksi ja tarvinko apua.

No, tallityöt on tehty :kieh: että kai mä sitten terve olen...

Olis kirrrveellä töitä |O

Anna imodiumit olla hyllyllä ja ota extra-annos maitohappobakteereja ja jos tuntuu heikolta, niin ei muutakun nesteytystä, joko fluoridralilla tai osmosalilla. Se piristää muuten kummasti vaikka on hirveän makusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Anna imodiumit olla hyllyllä ja ota extra-annos maitohappobakteereja ja jos tuntuu heikolta, niin ei muutakun nesteytystä, joko fluoridralilla tai osmosalilla. Se piristää muuten kummasti vaikka on hirveän makusta.
Jep. nää käytössä. Osmosal ei ollutkaan ihan niin pahaa kun muistin. Ja poisti aika äkisti nestehukasta johtuvan päänsäryn!

wolt
Alkuperäinen kirjoittaja plm:
En ottaisi Imodiumia paitsi jos olisi pakko lähteä jonnekin. Anna ripulin poistaa pöpöt elimistöstäsi jotta sinne ei jää mitään muhimaan.
mutta joskus se liika ruikulointi vetää elimistön niin tinttaan ja huonoon kuntoon et pakko ottaa jotain lääkettä että pysyy tolpillaan. Pidemmän päälle liika ruikulointikaan ei ole hyväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Jep. nää käytössä. Osmosal ei ollutkaan ihan niin pahaa kun muistin. Ja poisti aika äkisti nestehukasta johtuvan päänsäryn!
Samaten banaania, jotain semmosta millä yleensä saat hyvä ettet ummetuksen.

Yhteistyössä