Hmph. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Ruikulilääke. Ihana otsikko.
Kaikkee on veikattu tavan mahataudista suolistosyöpään.Alkuperäinen kirjoittaja r u u s a:Mikä sun massussa oikein on?
Juu, kunnon maitohappoja, ei mitään relaa...Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä suosittelen kivennäisvettä. Siitä saat suoloja joita olet menettänyt ja nestettä. Ei mitään makeaa. Näin mulle joskus mahataudissa suositeltiin.
Kai käytät kunnon maitohappobakteereja?
Hidastaa suolen liikettä ja sitoo nestettä tehdän kakasta kiinteämpää.Alkuperäinen kirjoittaja D:miten se imodioum auttaa? en ole ikinä ottanut
eli kandeeko ottaa ulkomaille mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hidastaa suolen liikettä ja sitoo nestettä tehdän kakasta kiinteämpää.Alkuperäinen kirjoittaja D:miten se imodioum auttaa? en ole ikinä ottanut
Mutta tosiaan itse ripulin syytä se ei hoida.
No ei kai se huonokaan ole varalla. Maitohappoja sit senkin edestä matkaan ja käyttöön jo ennalta!Alkuperäinen kirjoittaja D:eli kandeeko ottaa ulkomaille mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hidastaa suolen liikettä ja sitoo nestettä tehdän kakasta kiinteämpää.Alkuperäinen kirjoittaja D:miten se imodioum auttaa? en ole ikinä ottanut
miks?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei kai se huonokaan ole varalla. Maitohappoja sit senkin edestä matkaan ja käyttöön jo ennalta!Alkuperäinen kirjoittaja D:eli kandeeko ottaa ulkomaille mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hidastaa suolen liikettä ja sitoo nestettä tehdän kakasta kiinteämpää.Alkuperäinen kirjoittaja D:miten se imodioum auttaa? en ole ikinä ottanut
kapseleita en voi syödäAlkuperäinen kirjoittaja D:miks?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:No ei kai se huonokaan ole varalla. Maitohappoja sit senkin edestä matkaan ja käyttöön jo ennalta!Alkuperäinen kirjoittaja D:eli kandeeko ottaa ulkomaille mukaan?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hidastaa suolen liikettä ja sitoo nestettä tehdän kakasta kiinteämpää.Alkuperäinen kirjoittaja D:miten se imodioum auttaa? en ole ikinä ottanut
En saa nielastua niitä ja eikö ne kapseleina oleAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Täh? Kapseleita en voi syödä?
Maitohapot voi ottaa ihan pureskelemallakin, tai kapselin avata ja sekoittaa jauheen johonkin syömiseeensä tai juomaan.
Myös Imodiumia on kapseleina...Alkuperäinen kirjoittaja D:En saa nielastua niitä ja eikö ne kapseleina oleAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Täh? Kapseleita en voi syödä?
Maitohapot voi ottaa ihan pureskelemallakin, tai kapselin avata ja sekoittaa jauheen johonkin syömiseeensä tai juomaan.